oimyks Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Har et problem, vet ikke helt hva det skyldes... Jeg har laget en web side på min data maskin og tok den med meg til en anne maskin for å teste den litt ut der. På denne andre maskinen ble fargene en del mørkere enn på min egen maskin! For å sjekke tok jeg et screenshot av web siden (på den andre maskinen) så tok jeg bilde filen over på min data og da var fargene "normale" igjen. Det virker nesten som det er noen farge innstillinger hvis det finnes noe sånt da, eller kan det rett og slett være skjermen min??? (har en rimelig ny hansol skjerm) Hex (farge) kodene er de samme på begge maskinene selv om det ser forskjellige ut. #464452 Håper på svar! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Sikker på at kontrast og lysstyrke på skjermene var like?... Mvh. Dings Lenke til kommentar
oimyks Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 ja det er jeg! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har også fargeinnstilling, hvor jeg kan forandre på skjermen min. Her er det grønn, blå og rød som kan stilles på. Det er ikke så mye som skal stilles på før fargene blir merkelige. Dette kan jeg gjøre på en 1 1/2 år gammel HP skjerm som fulgte med når jeg kjøpte PC fra HP (først og siste gang jeg kjøper ferdig PC!). Kanskje det er det?? [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-06 17:10 ] Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hvordan kan du vite dette? Har du satt skjermene opp ved siden av hverandre? Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå