int20h Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 RD580-brikkesettet fra ATI danner grunnlaget for Epox' kommende AMD-hovedkort for sokkel AM2. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Er det noen som har en oversikt over egenskapene i RD580-brikkesettet? Oppdatert: Det står litt her. Og her og her er egenskapene til de nye nforce-brikkesettene. Endret 18. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg håper at kortene kommer raskt på markedet. Komplett hadde tidligere MSI-hovedkort på lager, men disse er nå borte. Det står litt om RD580 her og her med SLI!. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nydelig! Gleder meg som en unge. Bare det kommer ut så blir det flott. Vært fint om DX10 kommer snart og da,.... Sitter med Windows Vista Beta 2 etter Microsoftkurset i Oslo sist uke, men har ingen maskin i forbi farten og instalere den på. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Genialt! Er det noen som vet når SB600 kommer (eller om den er kommet) og hvilke hovedkortprodusenter som har umiddelbare planer om å benytte denne? SATA2, forbedret USB og NCQ er definitivt interessante funksjoner jeg gjerne venter noen uker på. Lenke til kommentar
dizx Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sitter med Windows Vista Beta 2 etter Microsoftkurset i Oslo sist uke, men har ingen maskin i forbi farten og instalere den på. Hmm.. Skulle like å vite hvilken build du sitter på av Windows Vista, siden du tydeligvis har beta 2 før resten av verden.. Nei, 5381 er ikke beta 2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå