tcruud Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Klikket meg nettopp inn her på Akam og kunne ikke la være å se reklamen for Japanphoto. Må si de har sovet lenge i timen med en skikkelig dårlig hjemmeside. Mener å huske at de knapt hadde en pdf-versjon av reklamene sine som ellers fyller postkassa. Nå ser det ut som de har gjort noe med det. Førsteinntrykket mitt er veldig bra. Bestilte nylig 2 stk 2 gb Sandisk Extreme III fra BHphoto i New York og prisen ble noe lavere enn det japanphoto nå skal ha. De skal ha 999,- for det samme kortet. Jeg synes det var billig, men det skal sies at det er en stund siden sist jeg kjøpte minnekort. Kjøpte Eos 5D nylig og den gir meg 107 bilder i RAW+JPG-small. Da er behovet for en skikkelig kortstokk tilstede. Kan noen si noe om prisene på andre produkter forøvrig? Er dette billig? trond chr ruud Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Takk for tipset. Har lenge lurt på når de skulle få opp en skikkelig nettside. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jøss... Dette var bedre ja! Er det meningen det skal være billigere enn i butikk også eller? Jeg har lenge gått og siklet etter Nikon D70s, og Japan Photo har hatt en pris på 8499, et par hundrelapper mindre enn de billigste nettbutikkene. Men når jeg nå ser på den nye kamerabutikken deres ligger samme kamera til 7999! 2000 kroner billigere enn Elite Foto skal ha i butikk... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Meget bedre, men det var VANVITTIG mye orddeling der.. Korrekturlesing er en fin sykkel. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei, thanks for all the comments! @ExizHW: generally, the price in the web is the same as in the shops. However, we have to make some noise during the next monthes and so we decided to sell some campaign products cheaper or exclusively in the net. Right now, it is only D200, D70S, Mju 600, P2 and Sony H2 and of course the pictures that are cheaper in the net. All other is the same. @ SirMaximus: I know, it is a very bad excuse, but we have worked with 5 people from three different countries day and night(s) to meet our deadline 17th of may. Some of the pages are administrated here in Greverud, others in Oldenburg/Germany. So there was confusion with language, lettertypes, communication and even hollidays. We are in the 6th gear to fix the spelling to propper norwegian within the next 24 to 48 hours. But I still decided to go online rather then postponing and postponing. Hopefully it is not too enoying the next days... I will follow this forum with big interest and be happy for more point of views. Thanks! Stephan Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Interesting reply JPstoney! (Vet ikke om du forstår norsk, så skriver like greit på engelsk) EDIT: Vet jo at du forstår norsk, for svarte jo på det jeg sa... Jaja, skrevet er skrevet. I understand perfectly well that you want to get the customers to your new shop, and there's no better way than nice prices! I must say that I had already decided to buy D70s at my local Japan Photo, because the price of 8499 is a couple of hundreds cheaper than the best prices on the net... But what do I find on your webshop? An even better offer! I had really decided to buy some electronics-stuff from a local store this time, but I have to say... 500kr cheaper? My choice is clear..! Endret 18. mai 2006 av ExizHW Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei ExizHW, thanks for the "flowers"! Norwegian is just fine, it is just hard for me to write with all those funny norwegian lettertypes/signs, reading is no problem ;-) Stephan Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette var mye bedre enn tidligere. Dette var virkelig på tide, og dette vil dere tjene på. Keep on the good work :-) Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 ... men fortsatt mangler fremkalling av film på websidene. Man kan riktignok søke på "fremkalling" i webshopen, så får man opp priser på fremkallingtjenestene. Men mange av tjenestene er priset til "0.00 NOK". Kan jeg da tillate meg å gå ut fra at de er gratis...? Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 @ Snakenor: thanks! @ LazySod: Wow, believe it or not, nobody figured that out before! We will implement it asap. Of course you should be able to a) find the right price for normal films and b) get a photo bag on demand which you can send us with the film inside. We have this "traditional" mail order of course. We just forgot to implement it...jeez... thanks for replies Stephan Lenke til kommentar
solstorm Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Oppdaga de billige prisene ved en tilfeldighet, og har inne en bestilling på Nikon D70s as we speak Måtte sjekke og dobbelskjekke flere ganger før jeg turte å bestille. De andre stedene jeg har undersøkt lå prisen 2-3000 kroner over japanfoto. Artig og betryggende å lese denne tråden her nå Lenke til kommentar
andreash Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 @ Snakenor: thanks! @ LazySod: Wow, believe it or not, nobody figured that out before! We will implement it asap. Of course you should be able to a) find the right price for normal films and b) get a photo bag on demand which you can send us with the film inside. We have this "traditional" mail order of course. We just forgot to implement it...jeez... thanks for replies Stephan 6156034[/snapback] Just a little info: I tried to call the shop in Akersgaten today, but came to Fred Olsensgate. It is the wrong number on the web! The numbers are the same for Akersgaten and Fred Olsensgate. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Canon EOS 5D Kamerahus til 19999kr Fullformat Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Canon EOS 5D Kamerahus til 19999kr Fullformat 6157648[/snapback] Ja løp og kjøp. Jeg kjøpte mitt EOS 5D der i februar til 23999, fikk med Nordisk bruksanvisning. Uken etter gikk prisen ned til 22999, men hos Japan Photo yter de service og ga meg 1000kr i gavekort som kompensasjon. Servicen der er upåklagelig!! Mitt kamera er passert 3000 bilder nå, og vil ikke bli byttet ut før det kommer 5D-arvtager. S Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Gjelder disse prisene også i butikk? Tenker da spesielt på 350D og Extreme III minnekort. Skal innom butikken i Stavanger i begynnelsen av juni og vil gjerne gi butikken jeg får fiklet litt med utstyret i gleden av å motta mine hardt oppsparte penger. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Gjelder disse prisene også i butikk? Tenker da spesielt på 350D og Extreme III minnekort. Skal innom butikken i Stavanger i begynnelsen av juni og vil gjerne gi butikken jeg får fiklet litt med utstyret i gleden av å motta mine hardt oppsparte penger. 6158868[/snapback] Leser du litt lenger opp så skriver jpstoney: @ExizHW: generally, the price in the web is the same as in the shops. However, we have to make some noise during the next monthes and so we decided to sell some campaign products cheaper or exclusively in the net. Right now, it is only D200, D70S, Mju 600, P2 and Sony H2 and of course the pictures that are cheaper in the net. All other is the same. Det vil si at prisene skal stort sett være de samme som i butikk, men at det er enkelte spesialkampanjer på nettbutikken. Jeg sparte selv 450 kroner på å kjøpe D70s med minnekort og forsikring på nett enn i butikk... Jeg hadde også veldig lyst til å handle i butikk for en gangs skyld, og la Japan Photo få mine kjære penger, men billigst er billigst, så jeg kjøpte heller fra Japan Photo på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå