magfa Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 sikkert ikke bedere, men om den er like bra dugger det...billig også. noen som har den? kom med kommentarer da jeg skal bytte ut scsi brennern min til en 24x ide, å det haster... Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Liteon? Jeg har hørt mye rart om denne brenneren! For det meste bare feil! Plextor er mye bedre!! selv om den koster litt mer! men jeg skal si deg at de penga er vært det! har brent mange mange cd'er med min plextor 24x10x40 og har fortsatt ikke brent en feil cd pga brenneren!!! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 har sjekket litt rund, å mange mener den er like bra om ikke beddere en plex. har også hørt at plex med den nyeste firmwear har prob med sd2 beskyttelse... Lenke til kommentar
Trondj Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 LITEON brenneren kan trygt anbefales har selv denne og er kjempe fornøyd.Den brenner en hel cd (650mb) på ca 4 min. LITEON har laget CD brennere i mange år men da under andres merker. De er blant 3 største i verden på CD-Rom og CD-Brennere. Du kan lese en grundig test av brenneren her: http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=59 Lenke til kommentar
formannen Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hei ! LiteOn brenner har fått et stygt rykte. Selv kjenner jeg flere som har en slik brenner og ikke har videre store problemer. Dersom den er billig er det et godt kjøp. Ville nok heller satset på en billig ASUS-brenner. Koster rundt tusen på flexi-data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå