Gå til innhold

Barcelona - Arsenal 2-1

chipmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Go Hauge  :thumbdown:

6124237[/snapback]

Enig, han ødla vel kampen med å vise ut Lehman, og Arsenal måtte spille i 70 min med en mann mindre :no:

6124243[/snapback]

Mange mener nok at han gjorde riktig, siden reglemanget sier at avgjørelsen var riktig. Men å avblåse målet, det var problemet.

Lenke til kommentar
Go Hauge  :thumbdown:

6124237[/snapback]

Enig, han ødla vel kampen med å vise ut Lehman, og Arsenal måtte spille i 70 min med en mann mindre :no:

6124243[/snapback]

Mange mener nok at han gjorde riktig, siden reglemanget sier at avgjørelsen var riktig. Men å avblåse målet, det var problemet.

6124248[/snapback]

Jo altså, å vise ut Lehman var jo rektig etter at han hadde blåst. Men i og med at han ikke skulle ha blåst i det hele tatt og heller gitt fordel, så blir det liksom feil :p

Lenke til kommentar

Dommer Hauge kunne gjørt følgende:

A) Dømme fordel og gi Lehman gult kort

B) Gjøre som han gjorde og gi Lehman rødt kort og frispark til Barca.

- Den avgjørelsen er forsåvidt helt OK i mine øyne, da han som bakerste mann felte spilleren, noe som gir direkte rødt kort i alle tilfeller, men avgjørelsen etterpå, hvor Arsenal får frispark og så mål, er helt HORRIBEL!! Linjemannen burde få seg ett sett briller og forklart Hauge at det var filming, for INGEN av barcas spillere var borti'n. Og sånn som linjemannen fekta med flagget.. Eboue skulle fått sitt andre gule, og da hadde Arsenal hatt 9 spillere igjen.

Lenke til kommentar

- Den avgjørelsen er forsåvidt helt OK i mine øyne, da han som bakerste mann felte spilleren, noe som gir direkte rødt kort i alle tilfeller, men avgjørelsen etterpå, hvor Arsenal får frispark og så mål, er helt HORRIBEL!! Linjemannen burde få seg ett sett briller og forklart Hauge at det var filming, for INGEN av barcas spillere var borti'n. Og sånn som linjemannen fekta med flagget.. Eboue skulle fått sitt andre gule, og da hadde Arsenal hatt 9 spillere igjen.

6124416[/snapback]

Hauge inrømmer jo selv at han burde gitt fordel der. Ventet litt lenger, men i og med at han blåste tidlig, var det helt rett og gi lehman rødt kort. Han hadde ett par feil avgjørelser etter det også. Som foreksempel og gi Henry gult kort, det var jo bare latterlig :p Men nå stiller jeg meg anonym til desse to lagene, jeg er ingen fan av noen av de. Så egentlig bryr jeg meg ikke noe spess. Det var en grei finale.

Lenke til kommentar

6124416[/snapback]

Hauge inrømmer jo selv at han burde gitt fordel der. Ventet litt lenger, men i og med at han blåste tidlig, var det helt rett og gi lehman rødt kort. Han hadde ett par feil avgjørelser etter det også. Som foreksempel og gi Henry gult kort, det var jo bare latterlig :p Men nå stiller jeg meg anonym til desse to lagene, jeg er ingen fan av noen av de. Så egentlig bryr jeg meg ikke noe spess. Det var en grei finale.

6124540[/snapback]

Situasjonen med henry kunne skjedd med enhver proffesjonell dommer. Uansett hadde ikke denne like stor virkning og Hauge bør ikke akkurat få kritikk av denne. Er også helt enig i moderator, hvor det faktisk var linjemannen som sviktet i ene tilfellet. IKKE Hauge. :)

Tror desverre ikke Hauge økte mulighetene til VM etter denne kampen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...