Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Wireless nettverk, grunnen til hakking

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter stort, har vært plaget med hakking & uvanlig høy bruk av cpu (ca. nøyaktig 60%)

Dette skjer ganske nøyaktig hvert 30 sek. :thumbdown:

Har hele tiden klaget på hoved kortet mitt MSI K8N Neo2, men så gjor jeg en vri og dro ut mitt trådløse nettverks kort (DWL-G520 B2)

Dette løste mitt problem..., men så har det seg sånn att jeg blir sittende uten nett viss jeg ikke har trådløs kortet mitt :cry:

Trenger faktisk bare å deaktivere trødløskortet, for å stablisere systemet :hmm:

Legger ved min CPU Logg, fra oppgavebehandling..

post-45186-1147926952_thumb.jpg

Endret av indal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg sliter stort, har vært plaget med hakking & uvanlig høy bruk av cpu (ca. nøyaktig 60%)

Dette skjer ganske nøyaktig hvert 30 sek.  :thumbdown:

Har hele tiden klaget på hoved kortet mitt MSI K8N Neo2, men så gjor jeg en vri og dro ut mitt trådløse nettverks kort (DWL-G520 B2)

Dette løste mitt problem..., men så har det seg sånn att jeg blir sittende uten nett viss jeg ikke har trådløs kortet mitt  :cry:

Trenger faktisk bare å deaktivere trødløskortet, for å stablisere systemet  :hmm:

Legger ved min CPU Logg, fra oppgavebehandling..

6124117[/snapback]

Har du prøvd å kryptere trådløse med 128bit? viss det ikke funker så er jeg redd trådløse korte ditt som bruker cpu'n...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Jeg bruker en Linksys 54mbps usb wireless sak som ikke bruker noe særlig cpu, problemet ditt må nesten ligge i usb driverne tenker jeg.

6124150[/snapback]

Hmm, er ikke USB-kort, men PCI :dontgetit: regner med det er kortet som streiker da, takk for alle svar hittil, men håper på flere hjelpende ord, kortet var dyrt nokk så...

Lenke til kommentar

Vel , du får altså kortet til å gjøre jobben , men det krangler med noe annet på PC'n (evt basestasjonen ??) .

Dette behøver ikke være en feil på kortet - det kan skyldes innstillingene i windows (eller wlan ??).

Du kan finne windows(XP) egen diagnose på :

Start / Kontrollpanel / System / Maskinvare / Enhetsbehandling / Nettverkskort : Høyreklikk / Egenskaper

Systemets Feilmeldinger finner du på :

Start / Kontrollpanel / Administrative Verktøy / HendelsesListe / System

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kansje en mulig løsning til alle som sliter med samme problem da :) Fikk fixa det jeg nå, var ganske så enkelt som å bytte til den såkalte "Communication PCI Slot" (oransj PCI slott nederst på hovedkortet)

Hvorfor denne idiotiske slot'en er på mitt nye kort og ikke på mitt gammle..., d fatter jeg ikke :mad:

Men "Problem Solved" for meg! :w00t:

Takk til alle som har svart da :)

Bare å stenge posten nå :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...