Gå til innhold

Hva kan dette kortet sammenlignes med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 16 pixel pipes eller hvordan det skrives.

Jeg har lyst til å gå over til ATi av en grunn, vet ikke hvorfor. Har lyst til å teste dem litt.

Har sett litt på Sapphire X1800XT, det kortet er litt bedre det? Jeg har ingen planer om å få en drastisk økning i ytelsen, har bare lyst til å få noe litt bedre, og i ATi

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

Kikket på 256MB versjonen selv. Så kom jeg over denne testen i X-bits labs. Det er en test på 512MB utgaven så jeg aner ikke helt hva den store forskjellen opp til 512MB består i.

I testen står det: Future proof – 512MB of onboard memory as well as efficient Shader Model 3.0 implementation;

Vil det si at 512MB er det ikke behov for så mye på dagens titler, men dette kommer godt med etterhvert? Og når er det evt det?

Lenke til kommentar

et godt valg vil jeg tro ;).. men om du hadde vært kjappere så ville du ha fått x1800xt 512 MB til 2500! Det var det jeg slo til ;).. Men fikk oxo vite at det ikke er nødvendig å flashe x1800xt kortene til PE. Man kan enkelt få den samme klokken bare ved hjelp av rivaturner eller ati tools. Pluss at man mister ikke garantien da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...