ntec Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har to websider, draglan.net og mztysfjord.net. Brukerne av mztysfjord.net får lagret cookie mz_brukernavn.. så vil jeg gjerne få tak i denne på draglan.net siden jeg vil ha felles innlogging for sidene. men så oppstår et problem: Jeg får ikke henta cookie fra mztysfjord-siden pga at disse cookiene er lagret i en mappe som heter mztysfjord.net, slik at jeg ikke får henta dem til draglan.net. Hvordan kan jeg få bruke sessionene fra mztysfjord.net på draglan.net? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 tror ikke dette er mulig, du har kun tilgang på cookies du selv har sendt ut. Lenke til kommentar
ntec Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ikke? wow... det var rart. det setter jo en stopper for meg:( finnes det ingen smutthuller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 den eneste muligheten du har for å få det til er å sende brukerene innom den andre siden når man logger inn. For cookies kan IKKE deles via nettside. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 du kan sikkert trikse til dette bak gardinet. Ligger disse på samme fysiske server? Lenke til kommentar
ntec Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 du kan sikkert trikse til dette bak gardinet. Ligger disse på samme fysiske server? 6123988[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå