Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin slår seg av (nesten) hele tiden.

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Maskinen min slår seg konstant av. AV og til kan jeg laste ned ting i dagesvis uten at noe skjer. Dersom jeg røre maskin, slår den seg plutselig av. (Da snakker jeg som om man trekker ut strømledningen) Da kan den være vanskelig å få på igjen. Jeg har tenkt varme, men den kan opptre på denne måten etter å ha vært avslått i dagesvis også. JEg klarer ikke å finne et mønster i programvaren heller.

Jeg har vel konkludert at det er enten noe galt med power supply, eller tilkobling med power til hovedkortet.

Lurer litt på om det kan være at jeg har for liten watt på power supply - spørsmål er som følger: går det an å måle hvor mye power som trekkes av komponentene?

Noen som har hatt lignende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens.

Lurer litt på om det kan være at jeg har for liten watt på power supply - spørsmål er som følger: går det an å måle hvor mye power som trekkes av komponentene?

Noen som har hatt lignende problemer?

6123705[/snapback]

psu kalkulator

Forsåvidt er det jo helt umulig å gjøre noe bra gjetning på årsaken til ditt problem uten å vite hva du har av maskinvare.

Jeg har hatt lignende problem og det var grunnet div. usb greier.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Kan jo ta ut USB tingene. Har for øyeblikket kun keyboard og trådløs mus + Anirmouse koblet til usb portene.

Nå prøvde jeg Psu kalkulatoren, og en fort og gæli sjekk der viste at den trengte 230. Da burde jeg power supply egentlig være nok i forhold til watt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...