Frigg33 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har lagt merke til noen poster her: "Hvordan få frem sixpacken" o.l. Hvis noen ikke får svarene de trenger her så er det sikkert plenty med folk som kan gi deg sekshundreogførtitre forskjellig svar på blant annet: www.treningsforum.no eller www.iform.no Sjek it out Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg har lagt merke til noen poster her: "Hvordan få frem sixpacken" o.l.Hvis noen ikke får svarene de trenger her så er det sikkert plenty med folk som kan gi deg sekshundreogførtitre forskjellig svar på blant annet: www.treningsforum.no eller www.iform.no Sjek it out 6123637[/snapback] Sug Iform da. Står bare en masse bullshit der. Selfølgelig, noe av det som står der er bra. Men står absolutt mye tull og. Ikke rart det er så mye feilinformasjon ute. Jeg pleier å sjekke kilden på det meste jeg leser, med mindre jeg vet at personen som skriver har god peiling. Treningsforum har jeg ikke lest så veldig mye på, men den siden virker da litt bedre, i hvert fall. Forumet til myorevolution.com er bra. Endret 19. mai 2006 av BaX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå