Kurt P Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Når jeg skal installere Heroes of Might and Magic 2 som jeg akkurat fikk kjøpt for en billig penge i en databutikk her om dagen så får jeg denne feilmeldingen i det jeg skal begynne selve filkopieringen : "General file transfer error, Please check your target location and try again. Error nr 1" Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 kan du se etter om du har filen i mappa fra før? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 dårlig efaring med å installere HoMM3 på min maskin! Grunn: Maskinen er altfor kraftig.. ..og HoMM2 er eldre Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 tror det skal være både en windows og en DOS-installer på cden... har du prøvd begge? og disken din er vel ikke full? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Nå har jeg fått installert spillet men selvfølgelig så vil den ikke akseptere CD-rommet mitt.. Jeg har vist Hereos 2 Gold - Price of Loyality.. Hvordan kan jeg få den til å skjønne at cdn står i ? er det muligheter for å "lure" den på en måte lissom? Endret 18. mai 2006 av Kurt P Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) hmmm. jeg har heroes of might and magic 2 instalert på min windows XP PC og har alderig opplevet noe problemer med det. (jeg har ikke gullutgaven da) håper du får til å instalere det, en av tidenes største spill klassikere imo. Endret 18. mai 2006 av cyberPanda Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 http://www.companionlink.com/faq/errors/em0009.html http://verden.abcsok.no/index.html?q=%22Ge...er+error%22&lr= Beste eg kom fram til, ser ut som det er eit generelt problem som kan oppstå i Windows og ikkje nødvendigvis relatert til HOMM2, prøv det som står i første linken, går det ikkje så kan du sjå på link to og bla deg gjennom eit par sider for å finne eit svar. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 det er sikker ikke helt lovlig men.. du kunne jo ha prøvd å Lage ISO/BIN fil av spillet da. det funker hos meg med gamle spill Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 det er sikker ikke helt lovlig men.. du kunne jo ha prøvd å Lage ISO/BIN fil av spillet da. det funker hos meg med gamle spill 6126499[/snapback] Det er vel lov om du eier originalspillet? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 ja det skal vel gå bra det Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har winiso programmet nå men vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette? kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre med innholde på selve cdn? jeg kopierte alt fra cdn inn til en mappe på pcn jeg.. hva mer skal jeg gjøre etter det? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 ?? noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg vet ikke hvordan winiso fungerer. jeg kjøpte Alcohol 120% programmet for å fikse BIN/ISO filer av spillene mine. prøv det ut i stedet. tror du kan få lastet ned en demo eller noe sånt. programmet er enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå