Vidde1 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei. Kan man levere inn et defekt produkt, i dette tilfelle en Nokia mobil telefon, hos en lokal Elkjøp butikk når den er kjøpt hos Elkjøp Nettbutikk? Har lest rundt på sidene til Elkjøp, men finner ikke noe om dette. Mvh Vidde Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har du prøvd å sende dem en mail eller ringe dem? =) Er ikke 100% sikker om det fungerer, men er du heldig så går det. men jeg ville ringt og spurt for er ikke alltid dem vil det fordi alle butikkene har forskjellige regnskap osv.. Men som sagt ring eller send mail Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tror faktisk Elkjøp.no og butikkene er adskilte der, du må antagelig sende den inn.. Men ring først du. Lenke til kommentar
Vidde1 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Har du prøvd å sende dem en mail eller ringe dem? =) Er ikke 100% sikker om det fungerer, men er du heldig så går det. men jeg ville ringt og spurt for er ikke alltid dem vil det fordi alle butikkene har forskjellige regnskap osv.. Men som sagt ring eller send mail 6123275[/snapback] Skal gjøre det imorgen. Tenkte jeg bare skulle spørre her i tilfelle noen hadde vært borti det. Den døde helt idag, etter noen uker med problemer, så jeg ble litt nyskjerrig i disse nattetimer. Ooops, klokka var ikke mer nei. Da blir det vel kveldstimer da. Mvh Vidde Endret 17. mai 2006 av Vidde1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei. Kan man levere inn et defekt produkt, i dette tilfelle en Nokia mobil telefon, hos en lokal Elkjøp butikk når den er kjøpt hos Elkjøp Nettbutikk? Har lest rundt på sidene til Elkjøp, men finner ikke noe om dette. Mvh Vidde 6123236[/snapback] Ja, dette skal gå helt fint så lenge du har tatt vare på kvitteringa . Fra elkjøps sider: "Feil ved varen? Selv om Elkjøp selger kvalitetsvarer fra kjente leverandører vil det fra tid til annen kunne oppstå feil ved produktene. Det er imidlertid ikke alltid at problemet skyldes en direkte feil ved produktet. Nedenfor under tips og råd finner du derfor en oversikt over ting du bør sjekke før du leverer produktet til reparasjon. Hvis produktet fortsatt ikke fungerer kan du ta kontakt med din nærmeste Elkjøp-butikk. Butikken vil ta imot produktet og sørge for at feilen blir utbedret så raskt som mulig." Og slik er praksis i min elkjøpbutikk der jeg jobber, og regner med at dette gjelder for hele landet også. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 "Butikken vil ta imot produktet og sørge for at feilen blir utbedret så raskt som mulig." :!: Ikke narr meg til å le! Har ventet i nesten to og en halv måned på nytt grafikkort fra Elkjøp nå. Lenke til kommentar
finnjon Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 har du kjøpt tlf din på nettet, skal det ikke være noe problem å levere den inn hos hvilken som helst elkjøp butikk i hele Norge. Det er en absolutt fordel om du har originalkvitteringen med når du leverer den inn, for vi har ikke større plass på våre lokale servere enn at vi bare har egne butikker på dataen. vi får tak i din kvittering etterhvert,men det tar litt lenger tid, så for å spare deg for lengre servicetid enn vanlig, så ta med kvitteringen. Servicetiden vil normalt ligge på ca to uker,om det ikke er lang delevent hos verkstedet i Drammen. Hilsen serviceansvarlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå