Gå til innhold

Bærbar, rimelig og grei...?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på utkikk etter en bærbar pc... Skal kjøpes innen 1 mnd's tid... Skal brukes til surfing, høre på musikk, spille litt poker :p etc... lite eller ingen spilling... Dette er faktorer jeg anser som viktige:

- Pris 0-10 000 ( rimeligst mulig)

- Støy, altså tilnærmet ingen... stille som mulig..

- ok ytelse, trenger ikke noe state of the art system, men noe helt dugelig...

- ok lydkort...

- min. 40 gb harddisk, helst mer...

- helst integrert trådløst kort...

- lav vekt...

- ok batteri levetid...

- bra skjerm...

- behagelig tastatur, taste komfort etc...

tja, var vel alt jeg kom på i farta... Tips, råd etc mottas med takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har funnet en maskin til 9000kr her.

Stor god CPU, 1GB RAM, 80GB HDD, GF GO6600 (128mb) og WLAN. Den duger også til noe gaming. Løp og kjøp vil jeg si, du får ikke mere for pengene i dag. :)

6124196[/snapback]

Men er det noen erfaringer ang. støy på denne? Bedre med lite støy enn bra 3d ytelse... Er ikke skjermkortet av den mer støyende typen?

Lenke til kommentar

Stor god CPU, 1GB RAM, 80GB HDD, GF GO6600 (128mb) og WLAN. Den duger også til noe gaming. Løp og kjøp vil jeg si, du får ikke mere for pengene i dag. :)

6124196[/snapback]

Men er det noen erfaringer ang. støy på denne? Bedre med lite støy enn bra 3d ytelse... Er ikke skjermkortet av den mer støyende typen?

6125089[/snapback]

Jeg ville heller valgt en lettere data istendenfor et godt skjermkort siden trådstarter ikke

er noe særlig inntresert i å spille. Velg heller en 14" eller mindre.

Lenke til kommentar

6124196[/snapback]

6125089[/snapback]

Jeg ville heller valgt en lettere data istendenfor et godt skjermkort siden trådstarter ikke

er noe særlig inntresert i å spille. Velg heller en 14" eller mindre.

6125299[/snapback]

En skjerm med god innsynsvinkel, bilde etc er mye viktigere enn et bra skjermkort... 3D ytelse er ikke viktig... Om mulig så vil jeg gjerne få konkrete anbefalinger... Helst i prisklassen 5000-8000 men det går greit opptil 10 000... Støy er også en viktig del...

Lenke til kommentar

Har vært å sett litt på diverse web shop'er, men har veldig lite erfaring med bærbare pc'er.... Så det blir litt vanskelig å vite helt hva man ser etter... Er det noen som har noen gode anbefalinger til kriteriene nevnt ovenfor i tråden? All hjelp mottas med et stooort takk;)

Lenke til kommentar
Har vært å sett litt på diverse web shop'er, men har veldig lite erfaring med bærbare pc'er.... Så det blir litt vanskelig å vite helt hva man ser etter... Er det noen som har noen gode anbefalinger til kriteriene nevnt ovenfor i tråden? All hjelp mottas med et stooort takk;)

6130006[/snapback]

Bruk prisguiden litt å se om du får opp noen modeller som passer deg. Hvis ikke xp er noe krav så kan du jo se litt på den nye MacBook :)

Lenke til kommentar

MSI s270 er vel å anbefale?

Eg har ihvertfall brukt mye tid i det siste på forumet for å finne ut hvilken bærbar eg skal kjøpe. Og valget falt på s270. Du har noenlunde like krav som meg, så du kan vel ta en titt på den :)

For min del så.. :love:

Lenke til kommentar
MSI s270 er vel å anbefale?

Eg har ihvertfall brukt mye tid i det siste på forumet for å finne ut hvilken bærbar eg skal kjøpe. Og valget falt på s270. Du har noenlunde like krav som meg, så du kan vel ta en titt på den :)

For min del så..  :love:

6130570[/snapback]

Ser grei ut, men batteri levetid virker svært dårlig ( noen erfaringer?)... Og jeg finner ingen pris for den eller noen butikk som har den inne... Noen flere forslag til bærbar pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...