AiDahl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg bruker en gul video kabel! det gir mye flimmering på tven! Har tidligere brukt S-Video kabel men da ble alt svart hvit! Jeg får heller ikke til lyd! Noen som har non ideer om hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det hjelper ikke å koble til bare skjermkortet hvis du vil ha lyd, det har du lydkortet til! Bruk en 3,5mm jack til 2xRCA kabel for å få lyd (Elkjøp). Hvis det blir sort/hvit med S-Video er det bare å skifte til en annen Scart inngang på TVen (hvis du har). Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 sort-hvitt bilde ved bruk av s-video-kabel kommer som oftest av en innstilling i TV-ut-funksjonen i skjermkortdriveren. Skal være en innstilling der du velger hvordan s-video signalet skal være. Huske ikke eksakt hvilken du skal velge, men tror det var 3 eller 4 valg mvh Kjetil Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 sort-hvitt bilde ved bruk av s-video-kabel kommer som oftest av en innstilling i TV-ut-funksjonen i skjermkortdriveren. Skal være en innstilling der du velger hvordan s-video signalet skal være. Huske ikke eksakt hvilken du skal velge, men tror det var 3 eller 4 valg 6124185[/snapback] Jeg hadde et lignende problem for en tid tilbake. Når jeg brukte en "ferdig" S-Video kabel blei alt svart/hvitt. Jeg splitta opp noen phonokabler, skjøta dem og brukte den gule video-inngangen på TV'en. Funka som ei klokke Nå har jeg imidlertid stikk motsatt problem. Bruker jeg dette, så blir det svart/hvitt. (Kjøpte nytt GeForce 7600 kort). Vil dette si at jeg må bytte tilbake til S-Video kabel? (si ja og jeg griner... har strekt meter på meter med kabel for noen år tilbake) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå