SemikolonP Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 I ca 2 år har jeg levd på en cracka Half Life 2 versjon. Nå har jeg ENDELIG en lovlig versjon. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer. Hvordan fikk du den? (ikke det at jeg har en cracket selv) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Så hver gang jeg (f.eks) kjøper et nytt spill så skal jeg lage en tråd i gledesutbrudd? Føler at det blir ganske unødvendig, men det er min mening. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer. Hvordan fikk du den? (ikke det at jeg har en cracket selv) 6123038[/snapback] Den cracka versjonen fikk jeg av en venn. Den lovlige versjonen fikk jeg også av en venn. Jeg betalte han med en stabel med DVDer med cracka spill. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Så hver gang jeg (f.eks) kjøper et nytt spill så skal jeg lage en tråd i gledesutbrudd?Føler at det blir ganske unødvendig, men det er min mening. 6123171[/snapback] Det er gledesutbrudd dette her. Jeg posta fordi jeg ble glad for å få HL2. Den cracka versjonen har mange feil, som AI Disabled ved loading, gammel versjon som gjør det umulig å spille på nett, som også gjør det umulig å kjøre tredjeparts-mods. Det ble deilig å f.eks kunne spille Garrys mod og gjøre masse kule ting jeg ikke kunne gjøre i den cracka versjonen. Endret 17. mai 2006 av :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå