The Ghost Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har bestilt SteelPad 5L MousePad og Creative Fatal1ty 1010 Optical Mouse.. Det jeg da lurer på er om de vil fungere bra sammen.. Har les at Glass og laser/optisk mus passer dårlig sammen, men så har jo jeg bestilt metall Også lurer jeg på akkurat det samme bare med Razer Diamondback ...... Håper noen har noen erfaringer og dele Takker for svar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg vet Icemat og G5 passer bedre sammen en det der. (Helst sort versjonen av icemat) G5 Icemat Edit: La til link Endret 19. mai 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Nå har jeg alt bestilt så det jeg egentlig lurte på var om det ville gå bånn i bøtta eller funke helt parfekt... Jeg har fatal1ty musa og en venn av meg som jeg også har bestilt muse matte til har razer diamondback Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nå har jeg alt bestilt så det jeg egentlig lurte på var om det ville gå bånn i bøtta eller funke helt parfekt...Jeg har fatal1ty musa og en venn av meg som jeg også har bestilt muse matte til har razer diamondback 6134067[/snapback] Det funker sikkert helt bra det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har bestilt SteelPad 5L MousePad og Creative Fatal1ty 1010 Optical Mouse.. Det jeg da lurer på er om de vil fungere bra sammen.. Har les at Glass og laser/optisk mus passer dårlig sammen, men så har jo jeg bestilt metall Også lurer jeg på akkurat det samme bare med Razer Diamondback ...... Håper noen har noen erfaringer og dele Takker for svar 6122989[/snapback] Steelpad 5L er ikke metall. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har bestilt SteelPad 5L MousePad og Creative Fatal1ty 1010 Optical Mouse.. Det jeg da lurer på er om de vil fungere bra sammen.. Har les at Glass og laser/optisk mus passer dårlig sammen, men så har jo jeg bestilt metall Også lurer jeg på akkurat det samme bare med Razer Diamondback ...... Håper noen har noen erfaringer og dele Takker for svar 6122989[/snapback] Steelpad 5L er ikke metall. 6146810[/snapback] Nei det er noe så fantastisk som plast. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er ikke metall men plast (som nevnt). Men Steelpad 5L er en utrolig god musematte forde (har den selv) ZayCon Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Fant ut at det var plast. Fikk den i går kveld... ¨ Dumt at den står under katagori metall på prisguide.... hadde jeg vist det hadde jeg heller kjøpt en glass, metall mus, men jeg er fornøyd Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Razer db og q-pad.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 kjøpte alt fra norek da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå