Frico855 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Akkurat kjøpt meg denne PSU'n. Funker helt supert, men den skulle vist automatisk justere vifte hastigheten etter belasting. Jeg har ikke merket noe forskjell og lurer på om jeg kan stille ned RPM på viftene? Ettersom det står i betegnelsen: Fan 120 mm - R.P.M. 700 ~ 1500 R.P.M. Fan 80 mm - R.P.M. 1250 ~ 2400 R.P.M. Er det mulig på noen måte? Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 INGEN som har peiling...? Jeg har i tillegg merket en 'pulserende' lyd. Veldig svak, men kan alikevel høres på andre rom. Min samboer klaget, så dette må fixes asap Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har den samme PSUen. Tror ikke det går an å stille på rpm på viftene, men at Hiper gjør det selv alt ettersom hvor mye belasting du har på den.. Ang pulserende lyd, så hvet jeg ikke. Ville kanskje tatt noen gummi under psuen der hvor den hviler på kabinettet. Og noen kabinettvifter som kan hjelpe psu hvis du da ikke har fra før... Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har den samme PSUen. Tror ikke det går an å stille på rpm på viftene, men at Hiper gjør det selv alt ettersom hvor mye belasting du har på den.. Ang pulserende lyd, så hvet jeg ikke. Ville kanskje tatt noen gummi under psuen der hvor den hviler på kabinettet. Og noen kabinettvifter som kan hjelpe psu hvis du da ikke har fra før... 6130688[/snapback] Tenkte akkurat det samme, så det er nå gjordt. Og skal nå skifte ut CPU viften, ettersom det er en illsint liten 80 mm vifte. Tenker jeg skaffer meg en 120 mm. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har selv en av Zalman sine kjølere på CPU. 7000b-cu eller 7700-cu er rene kobberkjølerer som kan anbefales. Disse veier en del da og tar en del plass, men kompatible Hovedkort står som regel listet opp på sidene til leverandørene. Hvis du leser under kjøling kan du sikkert finne andre, som er like gode eller kanskje bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå