goliatmo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Og når den kommer i butikkene (ca 5-7 dager) får jeg den til komfirmasjons gave Lenke til kommentar
Beining Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Litt gammel tråd, men JEG HAR DEN:D Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Litt gammel tråd, men JEG HAR DEN:D 6250548[/snapback] Hva i helvete er macbooken? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Litt gammel tråd, men JEG HAR DEN:D 6250548[/snapback] Hva i helvete er macbooken? 6253331[/snapback] Apple MacBook Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva er så spesielt med disse? Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva er så spesielt med disse? 6254153[/snapback] Det er en Mac, dvs. at den bruker Mac OS(oprativsystem), ikke Windows XP eller mediacenter. Og at det er Apple. I tilleg er den bare en tomme tykk(2.54 CM) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hva er så spesielt med disse? 6254153[/snapback] Det er en Mac, dvs. at den bruker Mac OS(oprativsystem), ikke Windows XP eller mediacenter. Og at det er Apple. I tilleg er den bare en tomme tykk(2.54 CM) 6254258[/snapback] Ok var bare det altså. Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har sykt lyst på en jeg også, men er skeptisk til "glossy display". Kanskje vente til de begynner å gi valg om vanlig også på macbooken og ikke bare pro (noe de sikkert kommer til å gjøre) og bestille da. Forhåpentligvis til høsten da stipendet atter en gang kommer og jeg kanskje har opparbeidet meg litt penger i sommer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har sykt lyst på en jeg også, men er skeptisk til "glossy display". Kanskje vente til de begynner å gi valg om vanlig også på macbooken og ikke bare pro (noe de sikkert kommer til å gjøre) og bestille da. Forhåpentligvis til høsten da stipendet atter en gang kommer og jeg kanskje har opparbeidet meg litt penger i sommer. 6254530[/snapback] "Njaaa, skeptisk" Glossy er helt fint, er ingen ulemper. Så slipper du speil på veggen og når maskina er av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå