Multi-Task Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei Jeg går på den videregående skole og har egentlig valgt yrke, men øsnker flere muligheter, slik at jeg kan ta flere veier. Her er da de ykene jeg synes kan være interessante: *Polititjenestemann *Helikopterflyger *Flygeleder Som dere ser er det som er interessant innen sikkerhet og flygning. Håper noen har noen bra yrker å rekommendere! Takk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Flygeleder krever gode kunnskaper innen engelsk og matte, samme gjør vel til en viss grad helikopterpilot også. Politi - vi har jo også fengselsskole med lønnet utdanning - men denne går vel for å være for "de som ikke kommer inn på politihøyskolen". Vet ikke jeg, fengsel kan vel forsåvidt være interresant. Vektere - men det ville du antagelig nevnt om du var interressert. Kanskje de får seg høyere lønn nå også.. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 spørs vel litt på hva du tar på videregående det? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 spørs vel litt på hva du tar på videregående det? 6127387[/snapback] Hei, tar allmenn, (samfunnskunnskap, matte, rettslære som valgfag). Fengselhøyskolen har jeg sett på, og som du nevner også vekter. Men, begge de yrkene føles litt som du sier "kommer ikke inn på politihøyskolen". Flere tips ønskes gjerne! Men takk for respons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå