Gå til innhold

Søppel!


Endre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jimmy Pop skrev (2002-10-08 09:55):

Ja, men har jeg noensinne skrevet noe som helst som ikke kvalifiserer som "kvalitets-spam"? :???:

 

Jeg er Kvalitets-Spam-Mannen med stor K, S og M! :grin:

Bra spørsmål jimmy, Er det noen som kan forklare jimmy hva som er spam og hva som er kvalitets-spam. Spam er spam eller hva. :razz:

 

[ endret av Kjetil Lura den 2002-10-09 18:06 ]

Lenke til kommentar

En vakker morgen møtte en grønn liten frosk en mann når hun hoppet over veien. Frosken kvekket til mannen,

- Om du kysser meg blir jeg en vakker prinsesse.

Mannen plukket opp frosken og la den i lommen. Etter en stund kvekket frosken,

- Om du kysser meg blir jeg en vakker prinsesse og jeg LOVER å bli hos deg i en hel uke!

Mannen tok ut frosken av lommen, tittet på den en stund og lo.

Så la han den tilbake i lommen igjen, hvor den lå sammen med mobiltelefon og Palm´en. Etter ytterligere en stund kvekket frosken desperat,

- Om du kysser meg blir jeg en vakker prinsesse og jeg lover å bli hos deg et helt år og skal gjøre alt du ønsker.

Mannen tok igjen ut frosken av lommen og tittet på den med et smil, og la den tilbake igjen i lommen.

Da kvekket frosken av full hals,

- Men HALLO! Hvorfor vil du ikke bare kysse meg? Jeg blir en vakker kvinne og den perfekte kjæreste, gjør alt du ønsker og begjærer et helt år, er den perfekte drømmekvinnen bare du sutter litt på meg?

 

Da tok mannen ut frosken igjen og sa,

- Hør nå her. Jeg er IT-konsulent, og jeg har ikke tid til en kjæreste, sex eller annet dårlig tidsfordriv, men en frosk som prater, det er kuuuult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...