sinnaelgen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) catalyst controllpanel 6.4 starter ikke hos meg . jeg har opdatert til siste vesjon av catalyst - 6.4 versjon 5.5 virker men vesjonen etter det nekter starte uanset hvor jeg prøver å starte den fra. det skjer ikke noen ting . skjermkortet er radeon 8500le basert fra hercues. må jeg laste ned en nyere netframe også - den jeg bruker nå er vist versjon 1.1 ? Endret 11. juni 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 jeg har bare .net 1.1 men jeg sleit en del med det samme (klarte ikke å starte programmet). Det viste seg at det skjedde noe galt under instaleringa. instalerte det en gang til og det funka helt greit. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) jeg har prøvd å instalere 2 ganger. 2 gangen etter med ati uninstall. da jeg la in 5.5 uten uninstal var alt som det skulle. så det er den versjonen jeg bruker nå hva er best å instalre først . driveren eller contrlolpanel. hvilket skjermkort fra ati er det du har ? agp eller pci ? de fleste gangen har jeg brukt en instalasjon som legger in både driver og controlpanel i samme instalasjon. fant ikke den for 6.4 Endret 17. mai 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har ati x800 se pci-x. Jeg bruker bare en sånn auto instalasjon. sånn at alt legger seg inn samtidig. Prøv å gå inn på ati.com og se på "forumet". der er det diverse spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe. nå må det sies at du ikke har bruk for nyeste katalyst. det hjelper bare for å fikse små bugs i div. nye spill og noen driveropdateringer til de nyeste ati korta. Ikke noe som øker ytelsen noe særlig. Uten at jeg har noen videre peiling, så trur ikke jeg at det 8500le kortet har brukt for katalyst 6.4 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Engenlig så tror jeg selv at det ikke er så mye å hente på ytelsen. men det kan jo vere andre ting som virker litt bedre. tilnå har det ikke skjedd. f.eks. at jeg kan beholde opløsningen på 1280x1024 på lcd-en mens hele bilde på tven også vises. ikke bare et begrenset område. hvorfor kan ikke tvbilde skales til rett størese i denne opløsningen. det gikk da ann med oppløsning 1024x768 før. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har opplevd det samme selv: at "catalyst" ikke starter. Er 2 løsninger: 1 reinnstaller eller åpne mappen der programmet ligger og åpne exefilen som starter programmet. Sitter på jobb og husker ike hva filen heter, men det er bare å prøve seg fram. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 ser ut til at filen heteter "cli.exe" hos meg ser det ut som den skal startes med paramteren "dashboard" ikke ta med hermetegnene. dette er vesjon 5.5- så den virker og så liger den i denne mapen \Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\" på d: drivet hos meg -det kan vere en annen logisk drive hos dere Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) nå her jeg instalert dette skjermkortet. på drivercden som fulgte med var catlyst 5.8. den vesjon nekter å starte når jeg klikker på iconet eller velger den i menyen. er det noen instiliger i registrer som må sjekes eller er det hovedkortet som trenger noen opdateringer ? hva anet kan det vere ? Det fulte med ati controloanel som virker - jeg tror man har nesten de samme mulightene med ATI controlpanel Endret 11. juni 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå