tharshan Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hadde tenkt å overklokke den litt, så lasta eg ned ATI tool og scana for artifact med standard klokk. Fy søren! temperaturen gjekk heilt til 100 grader(!) og det blei svart skjerm. Men maskina fungerte då eg starta den opp igjen. Er dette virkelig mulig at produsenten har tatt på ein så dårleg kjølar eller?!?! P.S. Skjermkortet blei skadd eingong, og har fått ny nå. Det kan vel skyldast på grunn av temperaturen? kjøleren er fritt for støv O.L. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kokte grafikkkortet ditt? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Kokte grafikkkortet ditt? 6122437[/snapback] OT: Og få noe som ikke inneholder vann til og "koke" kan være vanskelig.. Anyway, trur ikke kjølere på x700 er noe barske greier Tharshan, så om du skal overkokke skjermkortet så burde du nok se deg etter en kjøler som er litt kraftigere. Edit: denne burde gjøre susen eller denna Endret 17. mai 2006 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg får samme problemet på mitt x800se kort. temperaturen min lå på bare rundt 50 grader men jeg får svart skjerm når jeg tester for artifacts. (har klokka kortet en del) Etter restart funker pcn helt greit.(eneste er at oppløsninga er resatt til 1024x768) Jeg trur at det er noe galt med atitools elns. jeg får ikke problemet når jeg kjører 3dmark eller spiller f.eks oblivion. Liten edit,. en ny kjøler er nok ikke dumt hvis du skal klokke. Men prøv diverse andre programmer for å skjekke temperaturen, selv bruker jeg både rivatuner og everest. Endret 17. mai 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 temperaturen var same på begge.... Det nok kjøleren som er elendig.... skal ha Fatal1ty. Det er kompisen min som har tenkt å overklokke. Eg skal berre hjelpe til Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 temperaturen var same på begge.... Det nok kjøleren som er elendig.... skal ha Fatal1ty. Det er kompisen min som har tenkt å overklokke. Eg skal berre hjelpe til 6122890[/snapback] Edit: Litt dårleg gjort av produsentene å ha på så dårlege kjølere... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 er det lurt å gå til innkjøp av Artic silver 5 også? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 er 3,5 gram med AS5 mykje? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 nok til hvertfall 20 cpuer og litt til Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 då går eg innkjøp av det også. kameraten miin som skal betille vifte til skjermkoretet får litt så setter eg bitte litt under Zalman 7700-Cu og klokka prosessoren min meir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå