McMuffin Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har nettopp kjöpt meg iPod Video. På siden av ipoden var det et klistremerke som jeg tok av. Da ble det igjen noe klissete stoff jeg ikke får av. Noen som vet om en (skånsom) metode å få dette bort på? Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Ta en ulldott med litt vann og zalo, og gnikk det forsiktig vekk. det burde funke.. *edit skriveleif* Endret 17. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Heptan fungerer også fint, kjøpes på apoteket. Fjerner kun lim og sånt. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Og dere er sikker på at det ikke ödelegger den fine overflaten på iPoden? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Heptan fungerer også fint, kjøpes på apoteket. Fjerner kun lim og sånt. 6122254[/snapback] Han skriver "fungerer også fint" og vil si at det ikke vil skade den Men klart skjer alt på eget ansvar. Lenke til kommentar
MHG Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Neglelakk fjerner skal funke fint til dette. Har selv hatt sånne merker og det har gått fint vekk ved bruk av neglelakk fjerner! Lykke til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vil ikke anbefale neglelakk fjerner eller rødsprit, ettersom fargen kan gå av? Zalo er ikke så sterkt, så det skal funke, men i de fleste tilfeller kan du faktisk gnikke det av med fingrene uten problemer.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Det er ganske klissete, og jeg vil helst ikke skrape medc neglene, så jeg tror jeg går for vann og zalo. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå