Goscinny Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Noen som har et morsomt og artig dikt, eller som veit om et? Helst ikke altfor langt. Goscinny Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 "Fluene surra, og myggen den beit. Men like forbanna, satt Johann og dreit." "Hvis jeg var Gud: Stikk ikke hull på min himmel med spir. Den er min buksebak. Spir svir." - Jan Erik Vold Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Se flodhesten! Jeg har skapt både den og deg. - Job 40, 10 (Bibelen) Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Økonomitimer De er der som en klegg på timeplanen, de er som jøder i Tyskerklanen. Hjemme Så du er hjemme, hjemme for å glemme, glemme at du er eid, eid som en hetero i fengselet som nettopp har blitt feid? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg sitter med en kniv i låret, den som stakk den der heter Kåre. Han er en jævel, ja skikkelig slem, mellom to svære steiner skal jeg knuse hans lem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Brukeren danilovic (tidligere sosohal) har laget disse perlene: Jeg heter Olav, jeg er lav jeg kan se et hav, jeg liker hester og trav, jeg liker å gå med stav, jeg graver min egen grav. Min grav er fin, den er ikke din, den er min sin, den er ikke lagd av lin, den er min. Fin er den, jeg liker ikke gamle menn, men jeg liker å ha masse spenn, imperativ for "brenne" er "brenn", jeg kan skrive uten penn, imperativ for "renne" er "renn", jeg heter ikke Glenn. Jeg heter olav... ---------------- Anders, det er meg, jeg er ingen sei, jeg er ganske grei, jeg er ikke deg, i "Tekken" liker jeg å spille med Lei, hvis jeg ikke sier "ja", sier jeg "nei", jeg er tjukk og brei, her kommer jeg, hele gata fløtter seg. De fløtter seg i gata, jeg er god på data, jeg bruker ikke P-ATA, jeg bruker S-ATA, ligger jeg på en foppalbane, dekker jeg hele flata, er'u'kke litt lat 'a? Det er digg å være lat, å få alt servert på et sølvfat, i Versailles har de mekka en traktat, jeg liker ikke hat, når jeg blir 18 skal jeg få meg sertifikat. Da kan jeg kjøre bil, når jeg vil, det rimte ikke, nå må jeg stikke. ---------------- Mitt navn er Bjørn Helge, står valget mellom en annen og meg, er det lett å velge, jeg liker å late som om jeg er en elg, populært kalt "å elge", jeg liker også å late som om jeg er en blåsebelg, populært kalt "å blåsebelge", legger du trykk på g-en, vil følgende ord også rime; selge. Jeg selger masse ting, blant annet vaser av typen Ming, Jeg liker å DoS-e, og bruker ping, "syng" på engelsk er "sing", og jeg er nesten like lur som Jon Bing. Jon Bing er lur, han er ikke sur, når han er på tur, har han med paraply i tilfelle regnskur, han liker ikke musikk av typen moll, men dur, han trenger en slankekur, hvis noen greier å kaste han, kan han trenge gjennom en mur, det er det jeg trur. ----------------- Kristian, min mors sønn, det er meg, sædens og eggets lønn. Familien ba sin bønn, derfor er jeg skjønn. Skjønnhet er min styrke, snart gjør jeg det til et yrke. MEG bør alle dyrke. Jeg er Gud i min religion, i ionebindinger finnes ion, noen kommer fra Son, ikke jeg, men fra Oslo roper jeg i megafon. Alle må høre meg, fordi jeg er best, bare test. Også i min religion er Satan en pest, likhet har ikke høna; den sparker nå i retning vest. Et annet dyr henger seg på, nemlig hest. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Vet ikke om det er så morsomt da, men here goes: Obsternasig, frekk og furten Pass munnen, lær og smil! Åh akk, ja - dagens ungdom det hersker ingen tvil Da jeg var ung og spretten var ungdom oppdratt rett Unge skal ei høres men smile og bli sett Vi eldre har efaring fra livets harde kår Vi har levd så lenge vi høster som vi sår Så pass deg unge dame Vi eldre, vi vet best Og jeg, herr Verdensmester jeg, vet aller mest Jeg fant forresten et til: Å prate med en kvinne er som å danse i et minefelt, sa en klok mann ..og menn som er så håpløst elegante der de prøver seg på en liten piruett i ny og ne Endret 19. mai 2006 av darkness| Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Cry Woooolf Uhuuu Cry Wolf Uhuuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå