Gå til innhold

KHAZE: Mulig design for portefølje, respons ønskes

Anbefalte innlegg

God dag,

jeg har i det siste drevet med en god del prosjekt som jeg gleder meg til å få satt ut i livet, og det prosjektet jeg har satt mest fokus på er min egen portefølje/salgside. Jeg har allerede valgt ut 5 navn jeg skal velge mellom som tittel/navn på porteføljen/kolleksjonen. Jeg bruker "Khaze" som dekknavn inntil jeg får bestemt meg og kjøpt domene/webhotell etc.

Har ikke kodet eller noe slikt enda, da jeg vil få respons på designet/layouten jeg nå har laget. Har laget forskjellige utkast, men ble mest fornøyd med dette jeg har her. Det jeg vil ha respons på er følgende: kreativitet, orginalitet, designet generelt, brukervennlighet, oversikt, farger, konsept, idè og evt. Annet.

Også sier jeg takk på forhånd for all kritikk. Setter stor pris på konstruktiv respons. Kjør på: ›› trykk: KHAZE MEDIA UTKAST ‹‹

Med vennlig hilsen Frank.

Endret av Fefas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, kan jeg ikke bruke det kule bildet :(

-----

Du burde legge ut et mer detaljert bilde, gjerne større så vi kan se alle detaljene.

Kan umulig være så lite i virkeligheten.

* Jeg liker fargene, så de er sikkert feil :hmm:

* Enkelt å rent, men fortsatt designfullt

* ALT for mye luft før brødteksten

* Den greia over header ser litt ut som en meny, noe jeg regner med den ikke er...

Lenke til kommentar

+ Fine farger

+ Enkelt og stilrent, men skiller seg samtidig ut

- Litt mange linjer i designet. Spesiellt øverst.

- Det øverste feltet så ut som en meny og jeg trodde faktisk at dette var menyen før jeg fant den.

- Menyen er så og si usynlig. Se punkt over.

- Alt for stor linjeavstand i brødteksten.

- Logoen (den på skrå) passet ikke helt inn i designet

Et design med stort potensiale, men det mangler enda litt. Jeg gir den 3 på "Chuck Norris skalaen"

post-35821-1147903942_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe fan av fargene som brukes, men det har bare med meg å gjøre ^__^

Ellers er jeg enig med EvoZ, og at den er altfor liten, større skrift hadde vært herlig.

Øynene mine blir også tatt vekk fra teksten, pga av alle fargene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...