Mauro Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei, leste just igjennom Hw.no sin test av Logitech Mx518. På minusene sto det : - Driver kun for Windows XP. Så driveren fungerer ikke i windows 2000? http://www.hardware.no/tester/input/logitech_mx518/14713/8 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Du trenger strengt tatt ikke drivere. Jeg har dog ikke prøvd det på win2k, men jeg har ikke installert noen drivere til winXP og musa funker som gull den da...! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Du trenger strengt tatt ikke drivere. Jeg har dog ikke prøvd det på win2k, men jeg har ikke installert noen drivere til winXP og musa funker som gull den da...! 6122209[/snapback] Litt av vitsen med de musene er jo mulighetene man får med de når man installerer driver da. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vel, eneste som driveren gir deg er litt ekstra muligheter til å justere on the fly DPI. Tho, du kan fremdeles kjøre på 3 forskjellige DPI oppløsninger uten å ha driverne installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå