darkness| Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 For det ser jo ikke tåpelig ut om han kommer ravende full og hun er edru. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ser helt normalt ut, ikke noe i veien med det :!: Bare kjør på "maskot" prøv å få spilt litt soveroms golf med henne! HUSK: å følge reglene Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Det med å drikke var egentlig en liten spøk då Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Å være litt sjarmerende beruset er ikke nødvendigvis negativt da. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Altså, du blir nervøs når du er med kjæresten din? Hvorfor er du sammen med henne i det hele tatt da? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Altså, du blir nervøs når du er med kjæresten din? Hvorfor er du sammen med henne i det hele tatt da? 6148750[/snapback] Fordi eg lika å være med ho, eg lika ho, osv osv Kvifor er du med mora di? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Men hvis du blir nervøs sammen med henne så er det jo noe som er fryktelig galt. Jeg er ikke med moren min. Jeg flyttet ut fra foreldrene mine for mange år siden Ikke blir jeg nervøs rundt henne heller Endret 21. mai 2006 av Pricks Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) De fleste damer synes såkalte "tøffe" gutter er patetiske. Vær deg selv, vær litt myk. 6121945[/snapback] Er heller ganske sikker på at det ER de "tøffe" guttene jenter liker best... Man legger jo merke til det på f.eks ungdomsskolen, det er de "tøffe og kule" som har damer. EDIT: Jeg lurer faen meg på om jeg skal bli homo (Ironi).. Damer er så overlegne og uopnåelige, hverfall de jentene i alderen 14 - 17 De går etter de populære som har flest venner og de som viser seg fram mest, de som går på fotball spesielt. Nå har jeg lært at når jeg kommer inn på en fest skal jeg aldri mer gå til den dama jeg så først. Jeg skal se etter jenter som sitter litt for seg selv og som ikke er sånn psyko kjerringer som omtrent alle, hvertfall de deilige er. Endret 21. mai 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Småjenter liker kanskje litt "rebelske" gutter. Men jeg tror egentlig det handler om at de liker gutter med selvtillit og glimt i øyet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det har noe med at de tøffe guttene er det som har mest selvtillit, ergo de tør å prøve seg. Det med drikking er en dårlig ide, i så fall må begge partene drikke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Altså, du blir nervøs når du er med kjæresten din? Hvorfor er du sammen med henne i det hele tatt da? 6148750[/snapback] Fordi eg lika å være med ho, eg lika ho, osv osv Kvifor er du med mora di? 6148822[/snapback] Fordi eg lika å være med ho, eg lika ho, osv osv Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Fortell henne at du er nervøs og litt usikker på hva du skal snakke om. Det synes damer bare er søtt. Jo lenger dere har vært samme, jo mer naturlig blir det å snakke med henne. BonFireMan :Er heller ganske sikker på at det ER de "tøffe" guttene jenter liker best... Man legger jo merke til det på f.eks ungdomsskolen, det er de "tøffe og kule" som har damer. Når jentene kommer i 8. klasse, er det tøft å ha eldre kjærester, gjerne pøbler.. Men når de kommer over puberteten, driter nok mange i hvor "tøffe" de er. Hvis man er en ålreit type, som ikke ser herpa ut, har man en god sjans Bare ikke sikt for høyt Endret 21. mai 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg ville nok ikke sagt at det vil komme med alderen. Selv er jeg 15, blir snart 16. Det du trenger å gjøre, er å henge mer med dine venninner! Snakk mye med gjerne litt flørting.. Uskyldig flørting da, så vil du bli mer og mer sikker på deg sev Probleme ditt er bare at du er usikker. Men øvelse gjør mester Lykke til Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg ville nok ikke sagt at det vil komme med alderen. Selv er jeg 15, blir snart 16. Det du trenger å gjøre, er å henge mer med dine venninner! Snakk mye med gjerne litt flørting.. Uskyldig flørting da, så vil du bli mer og mer sikker på deg sev Probleme ditt er bare at du er usikker. Men øvelse gjør mester Lykke til 6151312[/snapback] What he said EDIT: Faen, Woods, du er sånn 17 dager eldre enn meg elns Endret 23. mai 2006 av TeggY Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Føle eg har fått svar no Kan en moderator slette eller stenge den her posten? litt dumt om noken venna ser det.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Føle eg har fått svar no Kan en moderator slette eller stenge den her posten? litt dumt om noken venna ser det.. 6162757[/snapback] Er vel ikke dumt.. Eller, skal vel ikke være det, i og med at det er helt normalt å til tider være nervøs i samvær med det motsatte kjønn.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 dingeldangen 6122087[/snapback] Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) haha. trådstarter er lik meg Vil stenge alt når han ikkje vil diskutere mer Endret 23. mai 2006 av vegis Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Vet ikke hvorfor, men trådstarter vil tydeligvis ha tråden stengt. Ønsket går med dette i oppfyllelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg