Gå til innhold

Steng tråden vær så snill :)

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var lang tid :p Har likt ho jeg lik i over et år jeg og, ho har hatt type noen ganger i den tia, og jeg har likt andre, men det er like vanskelig å snakke sånn vanlig med ho :p Føler at jeg må si no hele tia liksom.. Ellers blir det bare stille

Lenke til kommentar

Hehe ja, fint det, så kan vi slippe ut litt tanker og følelser.

Hehe, hu jeg lik er også toppen, og litt til^^ masse!

]Håper ikke hu leser dette nå, hu har nemlig bruker her

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Det var lang tid :p Har likt ho jeg lik i over et år jeg og, ho har hatt type noen ganger i den tia, og jeg har likt andre, men det er like vanskelig å snakke sånn vanlig med ho :p Føler at jeg må si no hele tia liksom.. Ellers blir det bare stille

6123886[/snapback]

Dere hadde ikke noe til felles, mest sannsynelige svaret du finner i den type situasjoner.
Lenke til kommentar

Du kan jo ikke bare stå å se på henne uten å gjøre noe! Kjør på mann! Å for ALL del: Ikke bli for god venn med henne, da skal du bare glemme alt du vil gjøre med henne! ;)

PS: Dama på avatarn min er min eks..

Ok det var en løgn, i wish! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Blitt litt off topic her no ;) Er det noke som hjelper å gjere?`en måte å "trene" på kanskje?

6123886[/snapback]

Eg og føle eg liksom _må_ snakke heile tida.. Litt dumt er ikkje sånn med venna :hmm:

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk eller noe, men kan hende du blir nervøs og lignende fordi du er homofil?

6129344[/snapback]

:!: Nei eg veit eg ikkje er homofil. Eg blir kåt av jenter og kan konstantere 100% at eg er hetro! :w00t:

Ellers supert forslag for det kunne jo vore sånn :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...