Gå til innhold

Steng tråden vær så snill :)

maskot

Anbefalte innlegg

Vel om kva som er grunnen til det at eg er nervøs eller ikkje veit eg ikkje, kunne godt ha skulle gjerne funne ut kva det er eg  :hmm:

Er så redd for å drite meg ut eller ettlant

6122156[/snapback]

Jeg er iallefall redd om hva folk tror om meg, men har klart å drite mer i det etter hvert. Å drite meg ut det driter jeg i :p Å drite seg ut er ikke så farlig, med mindre det er en skikkelig flause ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ihvertfall ikke innledet ett forhold med noen som jeg ble nervøs når jeg pratet med. Jeg tror at det generelt sett ikke er noen god ide, hverken for partneren din eller deg. Hun merker helt sikkert at du er nervøs, eller at noe ikke er som det skal være. Kan hende hun tar det negativt og tror det er hennes feil også, du kan aldri vite med oss kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Kan nok hjelpe det ja.. får en følelse av barneskole kjærester her, den typen hvor du gir en lapp til en venn hvor han spør en jente for deg om dere skal være kjærester? :)

6122516[/snapback]

Nei.. var en del i lag før men med en gang eg vart i lag med ho og var med ho sa det på en måte stopp..Kjente ho ganske godt før vi vart i lag :cry:

Jeg hadde ihvertfall ikke innledet ett forhold med noen som jeg ble nervøs når jeg pratet med. Jeg tror at det generelt sett ikke er noen god ide, hverken for partneren din eller deg. Hun merker helt sikkert at du er nervøs, eller at noe ikke er som det skal være. Kan hende hun tar det negativt og tror det er hennes feil også, du kan aldri vite med oss kvinnfolk.

6122538[/snapback]

Det er sånn med alle damene..

Lenke til kommentar
Har du hatt traumer med damer eller noe da? :) Siden det gjelder alle? Kan innrømme at noen damer gjør at jeg blir litt jelly-feat, men det er som oftest fordi de er så sykt pene! :)

6122608[/snapback]

Ja faktisk, det er verst med dei fine damene! :ohmy:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

smarting du :p
Lenke til kommentar
;) Det er når de er skikkeli fine det blir vanskelig, de vet som oftest at de er pene, å setter som oftest da også store krav til hvordan du er! Men av og til er man heldig! :) Men et tips: Vær den du er, bestandig. Ikke lat som du er noen du ikke er. Hvis du da møter en dame som liker deg, vil du se at dere vil få det veldig bra sammen! :)
Lenke til kommentar
Kan nok hjelpe det ja.. får en følelse av barneskole kjærester her, den typen hvor du gir en lapp til en venn hvor han spør en jente for deg om dere skal være kjærester? :)

6122516[/snapback]

Det var det første som slo meg :D

6122538[/snapback]

Nei, er nok ikke noen god idè. Slike forhold kan umulig vare lenge.

Nei man veit aldri med dere kvinnfolk :D

Lenke til kommentar

Bare opphold deg mer med jenter? jeg vet ikke helt jeg. Jeg var litt slik med gutter da jeg var mindre, fordi jeg hadde få guttevenner. Når jeg fikk vite om noen likte meg, så oppførte jeg meg helt rart, og lurte på hva som feilet dem. Er ikke bare gutter som har det slik :) Nå går det helt bra, så det kommer vel med alderen og erfaringer...

Lenke til kommentar
De fleste damer synes såkalte "tøffe" gutter er patetiske. Vær deg selv, vær litt myk.

6121945[/snapback]

Nåh, ikke i den alderen.

edit: du må selvsagt være deg selv fordet. Med mindre du er tøff av natur. :)

Endret av suzze
Lenke til kommentar

Jeg er også litt sånn med folk jeg liker, eller.. jeg tør liksom ikke helt og snakke med de så mye, redd for at jeg driter meg ut og sånn:S

Med x'en min går det bra, mn var litt sånn "shit-der går ho" den første tia etterpå..

Lenke til kommentar
Jeg er også litt sånn med folk jeg liker, eller.. jeg tør liksom ikke helt og snakke med de så mye, redd for at jeg driter meg ut og sånn:S

Med x'en min går det bra, mn var litt sånn "shit-der går ho" den første tia etterpå..

6123651[/snapback]

Jepp, kjenner den følelsen! :) Liit vondt i magen å greier! :D

Lenke til kommentar

6123651[/snapback]

Jepp, kjenner den følelsen! :) Liit vondt i magen å greier! :D

6123731[/snapback]

Nja, ikke direkte vondt i magen, men at stemmebåndet knyter seg og får bare ut

jaja

mm

hehe

det kan vi vettu ;)

mm

drime?

gjort i dag?

skal i morra?