Zappza Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vel om kva som er grunnen til det at eg er nervøs eller ikkje veit eg ikkje, kunne godt ha skulle gjerne funne ut kva det er eg Er så redd for å drite meg ut eller ettlant 6122156[/snapback] Jeg er iallefall redd om hva folk tror om meg, men har klart å drite mer i det etter hvert. Å drite meg ut det driter jeg i Å drite seg ut er ikke så farlig, med mindre det er en skikkelig flause Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Men lurer på en ting, hvordan har du klart å bli sammen med de når du er så nervøs da? den verste deln er når du har møtt dem å skal bli kjent med dem, etter det er det vel relativt lett da du vet hva de liker osv.. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hva med å bli bedre kjent med dama før du går inn i etf forhold? Kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kan nok hjelpe det ja.. får en følelse av barneskole kjærester her, den typen hvor du gir en lapp til en venn hvor han spør en jente for deg om dere skal være kjærester? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg hadde ihvertfall ikke innledet ett forhold med noen som jeg ble nervøs når jeg pratet med. Jeg tror at det generelt sett ikke er noen god ide, hverken for partneren din eller deg. Hun merker helt sikkert at du er nervøs, eller at noe ikke er som det skal være. Kan hende hun tar det negativt og tror det er hennes feil også, du kan aldri vite med oss kvinnfolk. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Kan nok hjelpe det ja.. får en følelse av barneskole kjærester her, den typen hvor du gir en lapp til en venn hvor han spør en jente for deg om dere skal være kjærester? 6122516[/snapback] Nei.. var en del i lag før men med en gang eg vart i lag med ho og var med ho sa det på en måte stopp..Kjente ho ganske godt før vi vart i lag Jeg hadde ihvertfall ikke innledet ett forhold med noen som jeg ble nervøs når jeg pratet med. Jeg tror at det generelt sett ikke er noen god ide, hverken for partneren din eller deg. Hun merker helt sikkert at du er nervøs, eller at noe ikke er som det skal være. Kan hende hun tar det negativt og tror det er hennes feil også, du kan aldri vite med oss kvinnfolk. 6122538[/snapback] Det er sånn med alle damene.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har du hatt traumer med damer eller noe da? Siden det gjelder alle? Kan innrømme at noen damer gjør at jeg blir litt jelly-feat, men det er som oftest fordi de er så sykt pene! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Har du hatt traumer med damer eller noe da? Siden det gjelder alle? Kan innrømme at noen damer gjør at jeg blir litt jelly-feat, men det er som oftest fordi de er så sykt pene! 6122608[/snapback] Ja faktisk, det er verst med dei fine damene! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): smarting du Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er når de er skikkeli fine det blir vanskelig, de vet som oftest at de er pene, å setter som oftest da også store krav til hvordan du er! Men av og til er man heldig! Men et tips: Vær den du er, bestandig. Ikke lat som du er noen du ikke er. Hvis du da møter en dame som liker deg, vil du se at dere vil få det veldig bra sammen! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Fett nok Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fann nettopp ut korleis du gjer det her Tusen takk for svar.. Men det er ingen som veit korleis eg kan overgå "frykten" ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Klassikeren er jo kong alkohol Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kan nok hjelpe det ja.. får en følelse av barneskole kjærester her, den typen hvor du gir en lapp til en venn hvor han spør en jente for deg om dere skal være kjærester? 6122516[/snapback] Det var det første som slo meg Jeg hadde ihvertfall ikke innledet ett forhold med noen som jeg ble nervøs når jeg pratet med. Jeg tror at det generelt sett ikke er noen god ide, hverken for partneren din eller deg. Hun merker helt sikkert at du er nervøs, eller at noe ikke er som det skal være. Kan hende hun tar det negativt og tror det er hennes feil også, du kan aldri vite med oss kvinnfolk. 6122538[/snapback] Nei, er nok ikke noen god idè. Slike forhold kan umulig vare lenge. Nei man veit aldri med dere kvinnfolk Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bare opphold deg mer med jenter? jeg vet ikke helt jeg. Jeg var litt slik med gutter da jeg var mindre, fordi jeg hadde få guttevenner. Når jeg fikk vite om noen likte meg, så oppførte jeg meg helt rart, og lurte på hva som feilet dem. Er ikke bare gutter som har det slik Nå går det helt bra, så det kommer vel med alderen og erfaringer... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har en god ide, når du er nervøs forran en jente gjør du følgende: Hei du.. err.. du er skikkeli søt, og dette gjør meg veldig nervøs.. synes du dette er søtt? Hmm, sjekk dette; *fugledansen*, var det søtt? Eller ikke... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) De fleste damer synes såkalte "tøffe" gutter er patetiske. Vær deg selv, vær litt myk. 6121945[/snapback] Nåh, ikke i den alderen. edit: du må selvsagt være deg selv fordet. Med mindre du er tøff av natur. Endret 17. mai 2006 av suzze Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg er også litt sånn med folk jeg liker, eller.. jeg tør liksom ikke helt og snakke med de så mye, redd for at jeg driter meg ut og sånn:S Med x'en min går det bra, mn var litt sånn "shit-der går ho" den første tia etterpå.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg er også litt sånn med folk jeg liker, eller.. jeg tør liksom ikke helt og snakke med de så mye, redd for at jeg driter meg ut og sånn:SMed x'en min går det bra, mn var litt sånn "shit-der går ho" den første tia etterpå.. 6123651[/snapback] Jepp, kjenner den følelsen! Liit vondt i magen å greier! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg er også litt sånn med folk jeg liker, eller.. jeg tør liksom ikke helt og snakke med de så mye, redd for at jeg driter meg ut og sånn:SMed x'en min går det bra, mn var litt sånn "shit-der går ho" den første tia etterpå.. 6123651[/snapback] Jepp, kjenner den følelsen! Liit vondt i magen å greier! 6123731[/snapback] Nja, ikke direkte vondt i magen, men at stemmebåndet knyter seg og får bare ut jaja mm hehe det kan vi vettu mm drime? gjort i dag? skal i morra? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg var sammen med en dame i 2,5 år, jeg er enda glad i henne, og jeg skulle ønske jeg ikke kastet henne bort slik jeg gjorde, ergo vondt i magen da jeg så henne! Spes med sin nye kjæreste hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg