Gå til innhold

Steng tråden vær så snill :)

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkerheten kommer med alderen... eller når du rekker å bli ordentlig kjent med ei jente før dere evt. bryter opp. Er ikke annet råd å gi enn at du må gi det litt tid. Kanskje hun føler det samme? Snakke om at du er nervøs, det kan faktisk være en "ice-breaker" som det heter.

Lenke til kommentar
Sikkerheten kommer med alderen... eller når du rekker å bli ordentlig kjent med ei jente før dere evt. bryter opp. Er ikke annet råd å gi enn at du må gi det litt tid. Kanskje hun føler det samme? Snakke om at du er nervøs, det kan faktisk være en "ice-breaker" som det heter.

6121834[/snapback]

Med alderen ja.. Det tar jo veldig lang tid :( Om det ikkje er andre ting å gjere så.. Det å snakke om å være nervøs.. Veit ikkje eg med ny dame.. Skal ikkje du være så "tøff" då? :ermm:

Lenke til kommentar
EDIT: Er og usikker på korleis eg skal være med dame anna enn å vre meg sjølv då (Selfølgelig) Men skal eg berre være morsom heile tida eller berre sånn kose kose eller være tøff?

6121788[/snapback]

Du skal være deg selv, uten å tenke på å tøffe deg eller være kosete.
Lenke til kommentar
De fleste damer synes såkalte "tøffe" gutter er patetiske. Vær deg selv, vær litt myk.

6121945[/snapback]

Åhh det var bra, for eg er ikkje en sånn "tøffing" :w00t:

6121962[/snapback]

ikke vær ei skikkelig pingle heller da.. ;)

6122056[/snapback]

Er meir den "morsome" typen syns eg sjølv då :p Mange jenter ler no så eg tar det som ett hint om at har god humor :love:

Lenke til kommentar
De fleste damer synes såkalte "tøffe" gutter er patetiske. Vær deg selv, vær litt myk.

6121945[/snapback]

6121962[/snapback]

6122056[/snapback]

jo. det er ett sjakk trekk å begynne å grine fordi du snubla på fortauet :cool:

Lenke til kommentar

6121945[/snapback]

6121962[/snapback]

6122056[/snapback]

jo. det er ett sjakk trekk å begynne å grine fordi du snubla på fortauet :cool:

6122080[/snapback]

lolz må nesten prøvast, så stakar liten skal eg blåse på (Seff då har du skada dingeldangen) :!:

Endret av maskot
Lenke til kommentar

Personlig kan jeg bli ganske nervøs før jeg kjenner personen, men når jeg er sammen med en person (kjærester), så kjenner jeg som oftest personen relativt godt, og hvis man da klaffer godt, så blir man ikke nervøs. Bare prøv å slapp av og vær deg selv. Hvis dere er sammen så må det jo være en grunn til det (hun liker deg!), så det er ingen grunn til å være nervøs!

Lenke til kommentar
Syns det ikkje er så lett eg.. Veit ikkje kva som feila meg eg :(

6122113[/snapback]

Ingenting som feiler deg :)

Alle har vært sånn en eller annen gang.

Sliter litt med det samme selv jeg, men det har blitt mye bedre siden jeg begynte på ungdomskolen, før jeg begynte der takla jeg ikke å være alene med ei jente i samme rom engang :blush: Nå derimot :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...