GreenEye Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei. Noen som veit om man kan spille i Adeccoligaen (Norsk 1.divisjon) på FM2006 til Xbox 360.. Hørt at det er så få ligaer der... Noen som har spilt det? Hva synes dere om det? Takk Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hei. Noen som veit om man kan spille i Adeccoligaen (Norsk 1.divisjon) på FM2006 til Xbox 360.. Hørt at det er så få ligaer der... Noen som har spilt det? Hva synes dere om det? Takk 6121751[/snapback] Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
mikkard Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Høyst tvilsomt vil jeg tro. Spør på forumet på fmnorge, så vil du sikkert få et mer konkret svar. Men uansett, FM suger på konsoll! På pc derimot, er det mye bedre. Eneste pc spillet jeg spiller faktisk. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Foretrekker som regel spill på konsoll (nå er vel dette mer en simulator enn et spill), men selv om jeg ikke har prøvd FM på Xbox 360 er jeg rimelig sikker på at det er best på PC. Du trenger ikke noen ubermaskin for å spille det heller, og når konsollutgaven har flere mangler fra PC-utgaven synes jeg valget burde være enkelt. Såframt du har en OK PC selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå