Stoffer86 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har akkurat kjøpt inn en NEC ND-3550, men får et problem når jeg prøver å brenne ut en datafil via NERO... Nero sier at jeg må sette inn en blank cd-r/rw plate og jeg setter inn en blank Memorex cd-r plate, men den vil fortsatt ikke godta den som brukbart materiale... noen andre som har opplevd lignende eller som vet hvordan det fikses? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Testet med andre CD-R-plater?? Memorex burde vel kanskje duge, men det er jo noen ganger en DVD/CD-brenner rett og slett ikke liker et merke. Edit: Kanskje aller først teste med NY FIRMWARE. Det er det første som bør testes hvis man opplever problemer med enkelte type medier/merker i en DVD/CD-brenner. Eksempelvis hadde jeg tidligere en NEC ND-2510A som ikke ville lese Imation 8X DVD-plater som annet enn 4X. En firmware-oppgradering var alt som skulle til, og platene ble brent uten problemer på 8X. Endret 17. mai 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Har tatt en firmware oppdatering nå og skal si ifra om det gjorde susen eller ikke, må bare rote fram Nero cd'en EDIT: Det fungerte heller dårlig Endret 17. mai 2006 av Cisse Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det kommer jo an på hvor stor den filen du forsøker å brenne er da. Kanskje platene ikke har nok plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå