Gjest Slettet+7412534 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hei Jeg har nå fått et tilbud på denne skjermen under LG 32" LCD TV Jeg har fått en helt annen pris en det som står på Komplett sine sider. Vel uansett, er denne tven å anbefale? Skal brukes til å spille av filmer via Bærbar PC. Spille filmer med dvd spiller Og litt Playstation 2. Kan dere si hva som er positivt og negativt Ikke tenk så mye på prisen (den er veldig positiv for min del:) Jeg har også fått tilbud på denne Sony Bakprojektor TV Denne Tven er jo en 50", og frister mye, men hvordan er levetiden, og tilkobling til PC? Endret 18. mai 2006 av Slettet+7412534 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Knall-TV om du får den for rundt 10.000,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Da er LG 32" bestillt. Får den i begynnelsen av Juni. Hadde ikke plass til 50" bakprojektor Tven på Tvbordet Kommer tilbake med test av Tven litt senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå