Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Biltema felger til Audi 80

Anbefalte innlegg

Sikkert et dumt spørsmål, men har ikke peil selv :blush:

Jeg leter etter rimelige aluminiumsfelger til Audi 80. Har sett på felger fra Biltema, men i katalogen er det bare oppført felger til andre modeller. Nærmeste jeg ser er Audi 100. Det betyr vel at de aldri vil kunne passe på Audi 80, sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1992 B4. Men tror jeg har funnet noen andre felger som passer bra  :)

6134911[/snapback]

Hei!

Lurte bare på om hvilke felger du fant, er selv på jakt etter nye alu felger til min audi 80, 1992 modell. Hvilke dimensjon kjøpte du? og hva kostet det. Hadde vært greit å høre.

mvh Espen Vik

Lenke til kommentar
Fant en pakke med dekk og felg i en reklamebrosjyre fra Superdekk. Vet ikke om de passer ennå (ikke kjøpt) Men antar at det er sannsynlig siden de ikke oppgir modeller som passer..  (litt godtroende  :) )

http://www.superdekk.no/

6136732[/snapback]

Hei.

Vet ikke hvilke størrelse på felg du er ute etter, men de felga jeg har på bilen min var ikke så ille dyre (synes jeg da).

De heter Fondmetal 7200 og ga 8200 kr med dekk og ferdig påsatt på bil. Det er da i 7x16". Kjøpte dem hos Autogrip i Oslo. Sitter på en Audi 80 B3 90 mod. Kan se på showcasen min så ser du hvordan dem ser ut på bilen :) Ellers så er det egentlig ganske kurrant bil å finne felger til i alle prisklasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...