Gå til innhold

Hvordan slå av pc`en raskere?

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få en raskere avslåing av Windows/PC`en?

Har gjort noen tweaks i registeret for å redusere tiden på bla "waittokillserver".

Var ganske rask en liten stund men nå går det vinter og votter fra jeg velger å slå av i startmenyen til jeg får det lille bildet hvor jeg kan sette pc`en i stand-by, slå av, eller restarte.

Hva kan jeg gjøre for å redusere denne tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg vet at du går på kjør->regedit->HKEY_CURRENT_USER->Control Panel

->Desktop (her finner du "HungAppTimeout" og skifter fra 5000 til 1000 og "WaitToKillAppTimeout" - skifter fra 20000 til 5000) tror tallene var rett. :innocent:

Lenke til kommentar

->Desktop (her finner du "HungAppTimeout" og skifter fra 5000 til 1000 og "WaitToKillAppTimeout" - skifter fra 20000 til 5000) tror tallene var rett.  :innocent:

6121224[/snapback]

For hver tusen verdien stiger, blir den satt opp ett sekund. Verdien 1000 vil da være det samme som ett sekund. Bare for informasjons skyld.

Lenke til kommentar

->Desktop (her finner du "HungAppTimeout" og skifter fra 5000 til 1000 og "WaitToKillAppTimeout" - skifter fra 20000 til 5000) tror tallene var rett.  :innocent:

6121224[/snapback]

For hver tusen verdien stiger, blir den satt opp ett sekund. Verdien 1000 vil da være det samme som ett sekund. Bare for informasjons skyld.

6121273[/snapback]

Dvs at tiden er i millisekund? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...