fompa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hallo alle sammen! har ett problem som jeg tror dere sikkert kan hjelpe meg med! saken er den at jeg har nettopp instalert BF2 på en pc, som er koblett opp på en projektor. når jeg spiller så forsvinner deler av bildet, akkurat som om jeg bare setter på ei ramme rundt så jeg ikke får sett alt. prøver og sette oppløsninga på 1024*768 (fra 800*600) men da står bare bilde og "rister", men da ser jeg framdeles ikke hele bildet, dette gjorde jeg i selve spillet. så gikk jeg til skrivebordet og prøvde og sette ned oppløsninga fra 1176*664 til 1024*769 men da ble det bare risting, på 800*600 så rista det ikke men det var framdeles ei "ramme" på spillet. satt jeg opp oppløsninga blei det bare samma problem... HJELP Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg ville prøvd med nye skjermkortdrivere. Hvilken oppløsning er anbefalt for projektoren? God 17. mai! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Projektor på komplett Projektor på hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå