Gå til innhold

Bærbare pcer med Turion 64 X2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter også på disse. har lyst på en bærbar med dobbelkjerne men 64-bit og dobbelkjerne er enda bedre :dribble:

noen som vet? :hmm:

Edit: A6T ser bra ut kommer en gang i mai

A6T

6121844[/snapback]

Den ser bra ut ja. Men jeg fant lite spesifikasjoner av den. Har du funnet noe mer?
Lenke til kommentar
Nei desverre  :(  men det kommer sikkert mer i løpet av de neste 2 ukene siden den skal lanseres denne måneden... håper den får et orntli skjermkort som X1600 elle 7600go.  :yes:

6122280[/snapback]

Ja om den får TL-60, X1600/7600 GO, 15,4", max 3.2kg og batteritid på minst 3 timer, så blir det kanskje min neste pc.
Lenke til kommentar
min å  :thumbup:  :D  men det går fint om den har 1,8ghz og 80gg også men en annen ting er jo pris. tenkte på å kjøpe A6JA med en større og raskere disk (160gig 5400rpm)

og 1gig ekstra minne. samt et TV-kort.

6122311[/snapback]

Hvorfor ikke kjøpe 7200rpm når du først er i gang?
Lenke til kommentar

Det vil nok komme, siden AMD nettopp har lansert Turion 64 x2.

Er nok mulig med en Turion 64 x2 eller Core Duo maskin på meg snart også.

Det er ikke gigantisk forskjell mellom de forskjellige HDD hastighetene. Det er ca 1 - 2 sec mellom hver av de (4200 -(1-2sec)- 5400 -(1-2sec)- 7200)

Lenke til kommentar
Det vil nok komme, siden AMD nettopp har lansert Turion 64 x2.

Er nok mulig med en Turion 64 x2 eller Core Duo maskin på meg snart også.

Det er ikke gigantisk forskjell mellom de forskjellige HDD hastighetene. Det er ca 1 - 2 sec mellom hver av de (4200 -(1-2sec)- 5400 -(1-2sec)- 7200)

6124208[/snapback]

Men raskere disk fører til at alt du gjør på pcen i Windows går raskere, altså hver gang du åpner filer, gjør noe osv. Husk at det kan bli lastet DLL-filer hundrevis av ganger i minuttet. Men forskjellen er ikke enorm nei.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...