Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

restrisksjoner på tilgangen på internett

Anbefalte innlegg

minstemann i huset klarer som regel ikke å begrense seg når det kommer til hvor lenge han sitter oppe på internett, selv i ukedager... Jeg har en Linksys WRT54G men jeg får det ikke til med dette PM/AM, står at "end time" må være større.

http://img129.imageshack.us/img129/1746/wrt54g5hu.jpg

Det jeg vil fram til er at på hverdager skal internett ned 22.45 og på sånn i 3-4 tiden på natta. Minstemann tror vil da uansett tro at nå er internett down og da forhåpentligvis gå og legge seg tidligere!

takk for all respons

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjenner ikke til routeren, men ut i fra screenshotten du sendte virker det som om routeren tror at ud skal nekte nettilgang fra kl kvart på elleve om kvelden til tre på natta samme dag. Foreslår at du lager to regler, en fra kvart på elleve til midnatt (2359) og en fra midnatt til 0300 påfølgende dag.

Lenke til kommentar
hva skjer hvis du trykker på 24 hours da, blir det en 24-timers tmer da, uten PM og AM? hvis det blir sånn så kan jo kanskje det være lit lettere... ellers har jeg ikke peil.

6120909[/snapback]

Bruker jeg deny og 24timer så skjer jo det at den nekter 24 timer :D hehe!

Nå har jeg det sånn som jeg ble tipsa med da, 22.45 - 23.59, og legger til en regel til :D thx! noe kronglete system, men det ble i hvertfallordnings på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...