ingarsekkenes Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg har nylig utstyrt pc´en med direkte vannkjølt peltier på 156 W:-) Mitt problem er at jeg ikke vet hvordan jeg kobler til en strømforsyning til. Kan jo ikke forvente at jeg bare kan plugge ledningen i veggen, og vips... Hva må jeg koble og hvordan? Er noen strømforsyninger å foretrekke? Ingar --------------------------------------- Direkte vannkjøling ruler Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 På http://www.virtual-hideout.net er det en guide til hvordan du fyrer opp ps en uten tilkobling til motherboard Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Du kan jo søke, det er mange som har snakket om det her. Bare trykk på SØK og skriv strømforsyninger og peltier osv. Dette klarer du! :smile: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Apropos (eller hva det heter). Hva er en "redudant" ps ? (søke er vanskelig jo! ;p) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå