LowBalls Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei! jeg skal mekke sammen god trenings cd som jeg skal høre på mens jeg jogger, push ups, sit ups osv.... og da lurte jeg på om noen av dere der ute har noen bra forslag? =) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er mange tråder om dette fra før. Kanskje du kan spørre der istedet? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Feilen som oppstod var: Vi fant ingen treff å vise deg. Prøv å utvide søkehorisonten. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Rocky-songane er jo for så vidt også ein schläger. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) For min del ville jeg absolutt ha presset hardere om Hammerfall eller Manowar hadde blitt spilt. Jeg hadde faktisk presset i stykker CD-spilleren. Mine anbefalinger vil vel helle noe i retning av Exodus, The Haunted, Meshuggah, Dark Tranquillity, Susperia og lignende. Endret 21. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Selv om definitivt ikke er noen fan av trance, synes jeg det er ålreit å trene til. Mange rytmer og lyder du kan følge.. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Selv om definitivt ikke er noen fan av trance, synes jeg det er ålreit å trene til. Mange rytmer og lyder du kan følge.. 6138424[/snapback] funker for å øke agressjonen mot drittmusikken ja Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Selv om definitivt ikke er noen fan av trance, synes jeg det er ålreit å trene til. Mange rytmer og lyder du kan følge.. 6138424[/snapback] funker for å øke agressjonen mot drittmusikken ja 6138437[/snapback] Word Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Først bør du jo fortelle oss hvilken musikk du liker, alex91. Min joggeliste ATM : Cosmic Gate - Running (Out Of Time) Cradle Of Filth - Cthulhu Dawn Darude - Burning DJ Tiësto - Flight 643 Einherjer - Ironbound Feeder - Stereo World Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock Filter - Columind Gojira - Global Warming In Flames - Take This Life Infected Mushroom - Ratio Shmatio Kai Tracid - Too Many Times Killswitch Engage - Rose Of Sharyn Lamb Of God - The Faded Line Lostprophets - Kobrakai Oakenfold feat. Asher D - Ready, Steady, Go Opeth - The Grand Conjuration R.E.M. - What's The Frequency, Kenneth? Rammstein - Ich Will Red Hot Chili Peppers - Dani California Rihanna - S.O.S. Röyksopp - Remind Me (Someone Else's Radio Remix) Satyricon - The Pentagram Burns Stonegard - Arrows System F - Spaceman The Chemical Brothers feat. Kool DJ Herc - Elektrobank Tool - Jambi Er jo selvfølgelig ikke sikkert at du liker alt på den lista, men sjekk ut det du tror du kan like. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Den lista der var ganske variert i hvert fall. Jeg er også enig i at det er vanskelig å gi tips uten å vite hva slags musikk man liker... med mindre man kan høre på alt mulig. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 jeg kan faktisk høre på alt mulig =P men så bra ut den lista ferr! får vel kanskje "kjøpe" de sangene da Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 nå blir det for dumt å si hva du skal legge inn og ikke legge inn på spilleren din eller cd'n. altså noen liker det andre liker noe annet. legg inn det du liker å høre på. men helst med litt fart ikke noe opera og slikt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 System of a Down - Steal This Album! Det albumet gir deg energi som bare det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1153&hl=trening https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=382848&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3120&hl=trening Denne stenges, om ønskelig kan jeg flytte over innlegg herfra i en av de eksisterende trådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg