Geir M Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg er med på russeavisa i den lille byen Risør. Hele byen leser russeavisa. Den ble trykket opp i hele 2000 eksemplarer (det bor 7000 i Risør). Fant nettopp ut at det var noe vi ikke hadde lagt merke til da jeg leste avisa. I mangel på en bedre slutt på en reportasje om kongeparken skrev en i redaksjonen en liten "tulleslutt" som ikke var ment å havne i avisa, men som gjorde det alikevel.. "Med et par stopper langs veien, og en uforglemmelig middag på mcdonalds i kristiansand ble turen en suksess som vi vil se tilbake på med harde pikker" Sikkert mer vittig for oss som har skrevet avisa enn dere andre men Endret 18. mai 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vel, står det fullt navn til fyren som skrev den reportasjen? Da får han det morsomt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Vel, står det fullt navn til fyren som skrev den reportasjen?Da får han det morsomt 6120807[/snapback] Nei. Vi har ikke navna på de som har skrevet sakene ved sakene. Har bare en sånn redaksjonsgreie i starten. Men det er litt alle kjenner alle faktor i denne byen. Alle vet hvem som har skrevet den uansett. Endret 17. mai 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hehe, kan du skanne sida og laste opp bildet her? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Hehe, kan du skanne sida og laste opp bildet her? 6123264[/snapback] Kan gjøre det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 I russeavise vår står Ruserevyen vår omtalt Typisk at akkurat den ene 's'-en skulle falle vekk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Her er et bilde av avisa. Går dessverre ikke å få hele greia inn på scannern. Er i tabloidformat. Redigeringsfeilen er helt på slutten.. [edit] En del skrivefeil i avisa som dere ser. Ikke meg som har skrevet den artikkelen da Endret 18. mai 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå