Rescue me Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Skal begynne en ny fil og lurer på hbilken rase jeg bør være, hvilket stjernetegn jeg skal være født under, hva jeg skal ha som major skills og hvilken type våpen jeg skal spesialisere meg i Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Spørs vel egentlig hva slags type du er ute etter Kriger: North - Warrior - Warrior feks Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Har en bruker hvor jeg er Redguard og har 90 i strength, expert i blade og heavy armour og 295 liv. Er veldig dårlig i magic. Har løst å prøve noe annet. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er ganske artig å være god til å snike og åpne låser. Hvis du ikke har vært med i the dark brotherhood så er det et must. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg gikk for helt og fullt magiker (første gang jeg prøvde elder scrolls serien), og det er jo ganske phett for å si det mildt.. Edit: Må bare legge til at jeg slet lenge med for lite strength noe som er utrolig nødvendig om du vil tjene penger fort, uten å bruke for mye tid på å løpe frem og tilbake.. Endret 18. mai 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
96akrvi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Blås i magien, ta North og sverd, slår aldri feil Stjernetegn: The Lord - Flamme svakhet, men 25% mer liv Pleier standard å raide Rodderiks Cave nord for Leyawin: Black bows og dyrt utstyr som selges til nærmeste kjøpmann Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Spørs vel egentlig hva slags type du er ute etter Kriger: North - Warrior - Warrior feks 6120646[/snapback] Kriger ORC warrior-warrior mener nok jeg er bedre.. *snøft* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå