Gå til innhold

Jobb etter fullført M&K

Minus

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nå søkt medium og kommunikasjon ved Akademiet i Molde.

(Søkte forøvrig studiespes. ved den offentlige skolen)

Det jeg da lurer på:

Etter endt studie, med stuidekompetanse, kan jeg da begynne på sykepleierskolen, eller krever det ekstra matematikk?

Hvilke retninger kan jeg gå i med tanke på videre stuide hvis jeg da velger M&K?

Og ett siste; hva lærer man mest av på M&K?

Hilsen

Kristian

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Etter endt stuide, med stuidekompetanse, kan jeg da begynne på sykepleierskolen, eller krever det ekstra matematikk?

Vil du bli sykepleier?

Hvilke retninger kan jeg gå i med tanke på videre stuide hvis jeg da velger M&K?

Du får generell studiekompetanse, og det holder til ganske mye. Ingenørstudier, for eksempel, krever videre utdypning i matte og fysikk.

Layout, design, komposisjon og rapportskriving. Du kommer til å tegne mye skisser, bruke mye Adobe-programmer som Photoshop, InDesign, Illustrator og GoLive.

Lenke til kommentar
Etter endt stuide, med stuidekompetanse, kan jeg da begynne på sykepleierskolen, eller krever det ekstra matematikk?

Vil du bli sykepleier?

Du får generell studiekompetanse, og det holder til ganske mye. Ingenørstudier, for eksempel, krever videre utdypning i matte og fysikk.

Layout, design, komposisjon og rapportskriving. Du kommer til å tegne mye skisser, bruke mye Adobe-programmer som Photoshop, InDesign, Illustrator og GoLive.

6126999[/snapback]

Ah, tusen takk for svar:)

Ja, sykepleier er noe jeg vil bli :)

Lurer på om det er mulig å kombinere det med ambulansesjåføryrket? (Klarer nok å finne ut selv, men hvis noen vet det, skriv i vei :D)

Liker mennesker og data ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ambulansesjåfører trenger ikke nødvendigvis være utdannet sykepleier, men du kan selvsagt være begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...