cycorax Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) *redigert* *kommentar: Herejemeni.....er det mulig... Poenget var vel nettopp at det var en serie som viste leken.. Har fjernet bildene så dere slipper at jeg bruker 7 sek av båndbredden deres på å laste de (600x400 oppløsning spiser sikkert mye av den..... :!: ) Endret 17. mai 2006 av cycorax Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det siste var definitivt det beste. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fotoalbumkritikken Her skulle jeg egentlig skrevet noe kvasst om å sjekke andre tråder samt sticky, men skal la være. Maks 2-3 bilder. Da vil du få bedre kritikk, samt slipper at folk irriterer seg over å skrolle over 8 bilder som er tilnærmet like. Bilde nr.5 var forøvrig ganske stilig. TIL MODERATORER: kan dere være så snill og opprette en SKIKKELIG sticky hvor det står litt om hva formålet med bildekritikken er, samt noen retningslinjer ang. hvor mange bilder man legger ut? Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fine bilder og fin hund, vi har samme rase bare at den er brun istedet for svart Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Forsåvidt greie nok bilder. Men får ikke noe lyst til å kommentere bildene dine når du legger ut såpass mange like bilder. Poenget med bildekritikken er etter alt jeg vet å vise fram et bilde eller to som du er ganske så fornøyd med. Og da tenker jeg mer på det fototekniske.... *Skrike ut til alle moderatorer - Vi trenger noen ryddige og ordentlige regler her* Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 *redigert**kommentar: Herejemeni.....er det mulig... Poenget var vel nettopp at det var en serie som viste leken.. Har fjernet bildene så dere slipper at jeg bruker 7 sek av båndbredden deres på å laste de (600x400 oppløsning spiser sikkert mye av den..... :!: ) 6120395[/snapback] Dine sarkastiske uttalelser sårer virkelig mine følelser. Nå skal jeg sitte i fosterstilling i dusjen mens jeg hører på Everybody Hurts. Har du hørt om den gyldne middelvei? Menkromsen sier vel ganske greit hva som blir feil. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Legg ut et bilde eller to... Eller få en moderator til å slette tråden.... btw nemo} : som Gissle i Reservatet etter å finne ut at damebervern er Rolf.? Endret 17. mai 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Selvfølgelig. Reservatet er fantastisk. Kanskje vi kan gjøre om tråden til en Reservatet-diskusjon, så slipper vi å kaste bort bytes på serveren før den blir slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå