ZuPraN Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 veit desverre ikke helt om denne tråden tilhører denne katogorien men det var den nærmeste jeg fant. jeg har et ønske om å kjøpe meg en prosjektor. For spilling, film osv;) noen som har noen bra tips? Hørt om hd elns på prosjektor. Dette vil si?. har ikke så mye peiling. Håper på svar;) Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311224 En veldig god og billig prosjektor Lenke til kommentar
ZuPraN Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 får jeg spilt xbox på denne prosjektoren? og kan jeg koble denne opp mot pcen min og spille spill som feks warcraft 3? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Så absolutt, LCD basert og 1280x720 oppløsning = null problem enten HDMI/DVI eller standard VGA kabel. Har AE700 selv, meget fornøyd. Har spillt blant annet FEAR og Guild Wars, selv om det er LCD basert og man tenker ettersleng/lag/"motion blur", er ikke dette noe som har plaget meg. Kanskje på samme nivå som LaCie skjermene mine? God 17. mai på ettersleng forresten Endret 17. mai 2006 av Boye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå