Raz Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har leid plass hos en webhost og ønsker å flytte databasen (mysql) fra min egen pc over til den nye host'en. Grensesnittet mot databasen er mysqladmin. For meg ser det ut som om jeg der kun har mulighet til å opprette nye tabeller og ikke uploade tabeller som ville vært det enkleste :wink: Er det noen som vet en alternativ måte å få fikset dette på eller må jeg ganske enkelt kjøre en dump av definisjonene av alle tabellene og kjøre dem inn gjennom mysqladmin for så å kjøre alle data inn etterpå? -Raz Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 En MySQL dump hadde vært det letteste ja. Da hadde du fått med alt. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det finnes ikke noe enklere enn å ta en dump av den gamle databasen for så å kjøre dumpen i den nye.. Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 MySQL-Front er et godt alternativ i denne sammenhengen, skulle jeg tro. Her er et eget valg for å importere/eksportere databser og tabeller. Du kan velge mellom data og struktur - eller begge deler. Tror forøvrig siste versjon er 2.2 Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå