John Keats Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Guildet viima på shattered hand tok ned twin emperors. www.fast.sh/~kerim/TwinsDown.jpg Når de skulle loote kræsja serveren og de kunne ikke loote.. Her er samtalen med GM's www.fast.sh/~kerim/GMtwinsloot.jpg Og en annen GM www.fast.sh/~kerim/GMtwinsloot2.jpg Endret 17. mai 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Autoreply fra GM`s er såå frustrerende... Merker at de bare sitter å trykker inn standard svar... anyway; kjipt når sånt skjer, og utrolig kjedeligt å miste loot på den måten... Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg ler. GMs har 1 funksjon i spillet, og det er å distribuere "korrekte" forhåndslagde svar til spillere som lager en ticket. Dette er den eneste oppgaven til en GM i wow ser det ut som. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Uff jeg ble sint av å lese det der. Må være forskjell på GMer eller no sånt, når vi ikke fikk loot på firemaw og sente ticket fikk vi lootet etter et par dager. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Uff jeg ble sint av å lese det der. Må være forskjell på GMer eller no sånt, når vi ikke fikk loot på firemaw og sente ticket fikk vi lootet etter et par dager. 6120241[/snapback] Er sikkert fordi det fantes records på at dere hadde drept han, mens pga. serverkræsjet så fantes det ikke for Twin Emperors killen. Uansett kjipt da. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Problemet med GMs er at de alltid må gjøre ting helt etter boka selvom det er ganske ulogisk. Syns Blizzard skulle gi dem litt friere tøyler slik at de faktisk kunne hjelpe folk litt mer. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Alle GM's er idioter. End of story. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Uff jeg ble sint av å lese det der. Må være forskjell på GMer eller no sånt, når vi ikke fikk loot på firemaw og sente ticket fikk vi lootet etter et par dager. 6120241[/snapback] Er sikkert fordi det fantes records på at dere hadde drept han, mens pga. serverkræsjet så fantes det ikke for Twin Emperors killen. Uansett kjipt da. 6120251[/snapback] De må jo skjønne at twins faktisk er borte og records på at trash frem til c'thun er drept så har de tatt twins... men som det ble fortalt i tråden på wow europe.. da hadde de sikkert blitt banna for å bruke exploits til å skippe twins.. Endret 17. mai 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Uff jeg ble sint av å lese det der. Må være forskjell på GMer eller no sånt, når vi ikke fikk loot på firemaw og sente ticket fikk vi lootet etter et par dager. 6120241[/snapback] Er sikkert fordi det fantes records på at dere hadde drept han, mens pga. serverkræsjet så fantes det ikke for Twin Emperors killen. Uansett kjipt da. 6120251[/snapback] De må jo skjønne at twins faktisk er borte og records på at trash frem til c'thun er drept så har de tatt twins... men som det ble fortalt i tråden på wow europe.. da hadde de sikkert blitt banna for å bruke exploits til å skippe twins.. 6120285[/snapback] Ja, er helt enig i at Blizzard burde være litt mer serviceinnstillt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 burde ikke være så stress for gm å spawne på twins plassen i dems raid ID og se at de ikke er der? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Poster du linken til samme diskusjon på wow europe smeagolfish edit: takker Endret 18. mai 2006 av tigergutten Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post19461 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ravencrest, ikke Shattered Hand Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Alle GM's er idioter. End of story. 6120267[/snapback] Absolutt ikke, det eneste de ønsker er vel sannsynligvis å beholde jobben sin? Har hatt flere hyggelige samtaler med GM'er som har vært imøtekommende og gitt meg greie svar. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 De har liksom ikke så veldig mye de kan gjøre. Jeg skjønner godt at hvis ikke det er records av at de er nede så får dere ikke noe loot... Skulle de gjort det hadde det vært nok av folk som etter en serverkrash sender en ticket hvor det står " I kiel cthunz all alowne. Gief lewt to me rait nau. WUB WUB" Det er litt vanskelig for dem og bare dele ut for noe ingen av dere har godkjente bevis for Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 De har liksom ikke så veldig mye de kan gjøre. Jeg skjønner godt at hvis ikke det er records av at de er nede så får dere ikke noe loot... Skulle de gjort det hadde det vært nok av folk som etter en serverkrash sender en ticket hvor det står " I kiel cthunz all alowne. Gief lewt to me rait nau. WUB WUB" Det er litt vanskelig for dem og bare dele ut for noe ingen av dere har godkjente bevis for 6121715[/snapback] men som sagt var jo twins borte i instance ID'en til dette guild. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 De har liksom ikke så veldig mye de kan gjøre. Jeg skjønner godt at hvis ikke det er records av at de er nede så får dere ikke noe loot... Skulle de gjort det hadde det vært nok av folk som etter en serverkrash sender en ticket hvor det står " I kiel cthunz all alowne. Gief lewt to me rait nau. WUB WUB" Det er litt vanskelig for dem og bare dele ut for noe ingen av dere har godkjente bevis for 6121715[/snapback] men som sagt var jo twins borte i instance ID'en til dette guild. 6121749[/snapback] Joda, men de har en policy om det og det er sikkert en veldig god grunn til det Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 De har liksom ikke så veldig mye de kan gjøre. Jeg skjønner godt at hvis ikke det er records av at de er nede så får dere ikke noe loot... Skulle de gjort det hadde det vært nok av folk som etter en serverkrash sender en ticket hvor det står " I kiel cthunz all alowne. Gief lewt to me rait nau. WUB WUB" Det er litt vanskelig for dem og bare dele ut for noe ingen av dere har godkjente bevis for 6121715[/snapback] men som sagt var jo twins borte i instance ID'en til dette guild. 6121749[/snapback] Når det ikke stod i loggen at de hadde drept twin emps kunne de jo vitterligen ikke vite om de hadde fått loot heller, selv om han var dævv.. De kan jo ikke bare dele ut loot i hytt og gevær når det ikke kan bevises i loggen. Greit nok, rævva at serven krasha i utgangspunktet, men jeg ser ikke hva gms kunne gjort anderledes. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 De har liksom ikke så veldig mye de kan gjøre. Jeg skjønner godt at hvis ikke det er records av at de er nede så får dere ikke noe loot... Skulle de gjort det hadde det vært nok av folk som etter en serverkrash sender en ticket hvor det står " I kiel cthunz all alowne. Gief lewt to me rait nau. WUB WUB" Det er litt vanskelig for dem og bare dele ut for noe ingen av dere har godkjente bevis for 6121715[/snapback] men som sagt var jo twins borte i instance ID'en til dette guild. 6121749[/snapback] Når det ikke stod i loggen at de hadde drept twin emps kunne de jo vitterligen ikke vite om de hadde fått loot heller, selv om han var dævv.. De kan jo ikke bare dele ut loot i hytt og gevær når det ikke kan bevises i loggen. Greit nok, rævva at serven krasha i utgangspunktet, men jeg ser ikke hva gms kunne gjort anderledes. 6121824[/snapback] Om ingen av de som er lagra på den ID'en har loot fra twins på seg eller i banken eller sekken så kan det jo bevises da Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 GM har alltid de samme svarene macroer de trykker på 100% sikker... Må jo gå ann at han kan gå inn å sjekke at de er drept men det hadde han vist ikke "tid til". du hadde til og med antydning til sarkasme som alle hadde skjønt men han svarte med sine macroer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå