Kevin S Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjøpte et headsett som skulle være 5.1 men når jeg plugger den i data'n så sier et program i fra at det bare er 2.1.. det er et Cosmic headset med mic som ble kjøpt fra pcstyling.no men som dem ikke har der lenger så noen som mener jeg burde gå å bytte den?? Kevin Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Om det er 5.1, så er det kanskje to ledninger du skal koble til? Prøv nye lydkortdrivere. Jeg tror du må slå på surround. God 17. mai! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 pc'en kan ikke kjenne igjen headsettet, da headsettet ikke sender noe signal tilbake, så du må stille inn lyden selv. et headset kan ikke være 5.1, siden det bare er to kanaler, men bruker du f.eks. cmss-miksing, som det er på creative lydkort, mikser lydkortet lyden slik at det høres ut som det er surround lyd. tror denne teknikken kalles faseforskyvning eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå