IBalic Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Ja, dette var bare en spøk, men det var likevel morsomt å se hvor mange som tok dette så seriøst. Var nok mest morsomt for oss som skrev dette, men likevel kan det kanskje være morsomt å se alt det crappet vi skrev. Ole-Magnus, daniel89j og Su8m1T er med på spøken. LINK: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=578417&st=0 Endret 17. mai 2006 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 He HE he Dette var ikke noe morsomt, heller teit sier da jeg.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 rated: not funny at all! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Var innom tråden når bustene føyk.. Skjønte at det måtte vær kødd.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, og som de gikk på limpinnen De prøvde å si imot alle regnbuehinnegreiene osv... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jøss, jeg trodde spøker skulle være morsomme. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Var jo ingen som trodde på det du sa da.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja, det er helt utrolig revolusjonerende at overflater er ujevne, uten at vi kan se det. Dette var en stor vitenskapelig nyhet 6118398[/snapback] Fint noen gikk på det, men det var ikke så fryktlig morsomt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Syns ikke det var litt morsomt eigang Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Husker ikke helt, men mener å huske at hvis du ser på det i 2 min i strekk så blir det firkantet. Dette er regnbuehinnens reaksjonstid ganger 3, 14 som altså er forholdet mellom omkretsen og diameteren i en sirkel. Hjulet er jo en sirkel så det er jo logisk. Ved å bruke denne formelen skjeler regnbuehinnen ut av netthinnens synsvinkel, og dette gjør at man kan se de geometriske formene slik de egentlig er. Du glemte å implementere de logitaristiske fjerdegrads øyenhinne funksjoner og du har heller ikke dividert med kvadraten av hjuldimensjonens sjetterot. :!: Var jo genialt morsomt! Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 godt humør her ja....jada. men jeg skjønner at ikke alle synes det var så morsomt. Den var vel mest intern og gjaldt for de involverte. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Traigsk. Det ser ut som trådstarter har lært seg noen nye og "avanserte" ord. Jeg tipper han/hun er en overivrig fjortiss som prøver å virke smart Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det var morsomt Mange som klikka av det. LOLLLLLLLL. Hvorfor legger du ikke inn en artikkel på wikipedia? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nr. 2 som var med på spøken, herregud. Jeg leste skuespill lang vei. Det luktet etter 2 posten... Det var også en rimelig dårlig "spøk". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 men jeg skjønner at ikke alle synes det var så morsomt. Den var vel mest intern og gjaldt for de involverte. 6126507[/snapback] Eller så var det rett og slett bare ulidelig kjedelig og teit. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hadde dere ikkje mer å gjøre på på søttende mai? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 dette var på natta... Flere her som sliter med begrepet INTERN humor. Greit at dere ikke så humoren og så på det som kjedelig, men hvis vi skal bli så kritisert for det, så skal jeg virkelig undersøke de neste tingene jeg legger i humorkategorien og teste det på et tosifret antall mennesker først. Btw; Trådstarter er absolutt ingen fjortiss som skal briefe med ordforrådet sitt. Var bare en spøk, get it? Foreslår at vi legger denne ballen død... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå