Skrue Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Skrue: "Ulykker" er vel ikke komme utenom når man driver slik en del her gjør. Har selv tatt knekken på ett skjermkort og ett hovedkort på grunn av vannlekasje Sant nok det. Men ganske nylig har jeg klart å redde både skjermkort og lydkort fra "den sikre død", takket være ovennevnte metode. "Det finnes von i hengjande snøre" vettu! :!: Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er det mulig å få se noen bilder eller? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Btw: Kos deg med Anniken da! 6186856[/snapback] seff Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Er det mulig å få se noen bilder eller? 6186917[/snapback] blir algt ut på søndag når alt er montert ferdig, og ikke provisorisk som det er nå.. patience is a virtue EDIT: Må bare si takk til all hjelp, spesielt skrue og managhead Endret 26. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Sto en fontene ut av vannblokken på grafikkortet mitt, funker fint det . Tørka det i 20 minutter så funka det. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jaja, sånn går det når dere blir for selvsikre. Alt for mange som bare dryler inn kjølinga uten å teste det, og uten slangeklemmer. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jaja, sånn går det når dere blir for selvsikre. Alt for mange som bare dryler inn kjølinga uten å teste det, og uten slangeklemmer. 6187306[/snapback] Slangeklemmer er for pyser! Med silikonslanger er det i hvert fall ikke nødvendig, så lenge størrelsen passer. Nå som jeg bytta til pvc-slanger bruker jeg en strips rundt, kun for sikkerhetens skyld Grunnen til at min vannblokk lakk, var fordi jeg glemte helt å stramme til niplene etter jeg hadde montert vannblokken på nytt. Jeg testa raskt i 10 minutter, og jeg la ikke merke til alt vannet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jaja, sånn går det når dere blir for selvsikre. Alt for mange som bare dryler inn kjølinga uten å teste det, og uten slangeklemmer. 6187306[/snapback] Tja, slangeklemmer har jeg aldri brukt Men tester selvfølgelig før jeg slår på strøm, da jeg skulle teste dette for første gang stod vel pumpa og gikk i 2 dager elns :!: Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 har klart meg uten ulykker hittil(og jeg har hatt bigwater lenge!) håper det fortsetter slik! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 ja jeg så ikke noen lekk før jeg heller.. men er når det er luft akkurat der så blir ikke slangen helt tett.. så skal få tak i noe isolasjons teip og ha under mutter i festet Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) her er de etterlengtede bildene... men faens mye luft det er i detta her... ingen som gidder ta en tur til lillestrøm? skrue? managhead? ^^ EDIT: skjermkortet fungere ^^ Endret 27. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Dårlig bilder da Når det gjelder å få ut luft, så pleier jeg bare la det gå en stund. Men med en så svak pumpe som du har, må du nok kjempe en del . Vri rundt og dunk på radiatoren, knipse/klemme på slanger osv... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 ja jeg vet de er dårlige.. som sagt tok faren min digital kameraet mitt så dette får duge.. men men.. må bare få fylt litt mer vann nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Nice Sweet. Du ga meg link, så jeg måtte svare ^^ Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 jeg ahter de4t absolutt ikke Men skrue.. lufta i systemet vil ikke ut..... æsj.. får la det gå og sirkulere en stund Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Prøv å knipse/klemme litt forsiktik på slangene ved utløp av alle nipler. Dette har hjulpet meg litt for fjerning av luftlommer i kjølingen. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Eller gjør som meg, gå berserk og rist hele driten til lufta er borte. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Du behøver ikke være forsiktig når du klemmer på slangene, men unngå å gjøre dette i nærheten av niplene! I verste fall kan du være uheldig, ved at slangen knipes løs fra nippelen. Det gir faktisk best resultat om du stopper sirkulasjonen helt noen sekunder, det er ingen risiko forbundet med det. Når du da slipper vannet løs igjen, "sjokkes" gjerne lufta videre i systemet og tilbake til tanken. Om ikke dette hjelper, må du nok belage deg på å legge hele kabinettet ned på siden. Da vil evnt luftansamlinger i blokkene stige opp i slangene som da blir liggende høyere enn blokka / blokkene, og dermed lettere finne veien tilbake til tanken. Om det fortsatt blir stående en luftlomme i en eller fler av slangene, spiller egentlig ingen rolle. Det viktigste er å få lufta ut av blokker og radiator. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 MM, radiator og blokk er relativt tomme for luft, er vel en liten boble der.. men det funker greit nå på 191 / 382 fsb har jeg load temp på 42*c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå